@HansvV
Die CB5010 kende ik niet, mooi horloge, ook met korting bij Siebel, zie ik.
Inderdaad. En in het echt vind ik hem nog mooier dan op de fotoâs van de adâs. Meer diepte, en ik heb graag titanium. Aanrader, zeker voor die prijs.
Ik heb daar serieus over nagedacht, want met alarm. Maar het feit dat je voor alle functies, zoals de chrono inschakelen, de kroon moet uittrekken hield mij tegen. In plaats daarvan heb ik de AT8218 aangeschaft. Helaas geen alarm, maar wel een (voor mij) handiger chrono. En een wat modernere wijzerplaat (dat is natuurlijk een kwestie van smaak).
Beetje vreemde deksel. Maar lijkt een klik deksel. Zit er geen keepje ergens?
HĂ© Abel nee kan ik echt niet vinden zelfs met loep niet te vinden
ah, dat vind ik juist zo leuk! Wéér een andere functie kiezen en hĂșp: weer die kroon eruit. Mijn horloge leeft helemaal op van al die aandacht, en ik ben ook lekker bezig.
Had ik nog niet echt op gelet eerlijk gezegd. Niks keepje zo te zien. Anderzijds: waarom zou hij open moeten? Hij ploetert gewoon de hele tijd voort. In alle stilte. Kan er, als het er echt toe komt, altijd nog een scherp beiteltje tussen frotten toch?
Nee, maar staat wel op mijn wish list. Ik heb de eenvoudiger versie (non-chrono).
Dit horloge droeg ik exact 3 jaar geleden toen mijn jongste zoon werd geboren. Op 23 januari gaat deze dus sowieso om de pols!
En op zân 23e gaat hij hem zelf krijgen? Wat een mazzelaartje
(Of gaat papa hem toch lekker zelf houden?
)
Heel raar. Ik heb die deksel ook nog nooit gezien.
Net wat je zegt. Lekker dicht laten.
Heeft iemand (ervaring met) deze: cc3079.
Nee, maar ik neem aan dat daar het F150 uurwerk in zit? Ik dacht dat je GPS overkill vond?
Het klopt dat hier ook een F150 uurwerk in zit.
Maar een grote minpunt voor mij is dat hier een mineralen glasplaat in zit, en in het âoudereâ van mij een saffier glasplaat.
Haha wie weet.
Ik heb wel een SKX007 voor de oudste en een SKX009 voor de jongste klaarliggen (verkeerd topic maar toch ). Die krijgen ze wel eerder dan 23!
Nou, overkill, thatâs a bit too much. Ik heb wel de toegevoegde waarde proberen te begrijpen. Maar vind dit wel een bijzonder ontwerp, weer eens wat anders. En een stuk gunstiger geprijsd dan de meeste satellite wavers. Zodoende tĂłch weer interesse.
Klopt, daar zijn ze waarschijnlijk ook naar geprijsd. Maar de klok op zich verder OK?