Ik heb jou gevraagde model nooit gehad of gedragen.
Kan niets vertellen over draagcomfort.
Maar qua functies en bediening zijn ze exact hetzelfde.
Dus hierover kan ik zeggen dat het puur de basic heeft.
Je kunt naast GPS updaten, ook checken wat zijn batterij status is en de op dat moment aanwezige zonlicht sterkte.
Zij moeten en zullen de horloge-hobby waarderen?
Tegen die tijd: vader van het jaar
Heel mooi horloge dit
Thanks…Wel mijn favoriete Citizen beetje High-end automaat
Heel mooi inderdaad. Hoe heet dit model?
Merci! Citizen Grand Classic Signature line
Oftewel de NB0040-58E
Dit blijft een prachtig horloge Nils . Als ik het zo langs zie komen krjig ik een beetje spijt van de verkoop, al weet ik dat het horloge voor mij uiteindelijk te groot was voor zo’n semi dresser.
Ook mijn probleem met meer horloges in de Grand Signature lijn; heel fraai ontwerp, maar net iets te groot voor mij (qua design … een dressy horloge hoort kleiner te zijn, voor mijn gevoel).
Thanks man! Ik vind deze maat juist perfect …Ben toch al meer voor de duikers maar deze is lekker sportief en nog goede lume ook, daarnaast draagt hij super! Heb wel kleinere dressers gehad maar vaak weggedaan omdat ze juist zo klein ogen
Toch wel één van mijn lievelingshorloges, de Citizen JY8020-52E. Lekker licht en comfortabel en die heerlijke drukke wijzerplaat met ontzettend veel streepjes en cijfertjes waarvan ik geen idee heb wat ze betekenen
Ik wel, maar zelfs met een leesbril kan ik onderhand de rekenliniaal niet meer aflezen
Mooi horloge inderdaad!
Thanks
Dat probleem met het kunnen lezen is hier ook wel een dingetje
Oogverblindend!
Gefeliciteerd tof model weer van Citizen. Heb even het model opgezocht en het model met de oranje wijzerplaat heeft ook wel wat.