Citizen only deel 2

15 likes

Heel gaaf gedaan :ok_hand:t2::smiley:

Met de goudkleurige is bij mij de hobby begonnen en ben ik op jacht gegaan naar de broertjes waarvan ik geeneens wist dat die bestonden :blush: … Uiteindelijk gelukt om ze te vinden en te kopen :+1:t2::grin:

Veel plezier met deze emotionele vondst :+1:t2::smiley:

42342ffd1a6997acb87ce502bffe94d234e247d4_1_500x500

11 likes

Citizen Eco-Drive Promaster Land GMT BJ7100-15L

14 likes

Gisteravond mijn Promaster BN0151-17L EcoDrive ontvangen, leuk verpakt. Secondewijzer versprong 2 seconden, na kwartier onder een bureaulamp was hij een beetje opgeladen, dus vandaag om de pols. Ik ben er blij mee:

16 likes

Gaaf ding man! Veel plezier ermee :+1:

1 like

Sneak preview…vandaag kwam het “specifiek voor dát type horloge” 23mm bandje binnen…door de brievenbus…en komt morgen pas het horloge, want… pakketje…en er was niemand thuis vandaag om die aan te nemen :man_facepalming:

5 likes

Heel benieuwd naar de NA morgen! (Als er iemand thuis is natuurlijk)

1 like

6 likes

Vandaag een NA opgehaald.
Het is een AP1031-51E.

Heb nu een beetje van alles een versie.
Namelijk een Satellite Wave, een Radio Controlled en een Perpetual Calendar.
Met deze nu ook een Moon Phase.

9 likes

Hierbij de 4x Citizens op een rij.

11 likes

De NA, NA eerst de horlogeband binnen te hebben gekregen…bevalt die eigenlijk gelijk niet :face_with_raised_eyebrow: want…waar ik al een beetje bang voor was…de secondewijzer lijnt niet goed uit…zoals op het WWW bij bv YouTube wordt aangegeven met deze BN0100-42E Excaliber. Terug sturen maar, net als de band. Qua looks bevalt ie best…maarja, de secondes missen, nee dat irriteert.

8 likes

Dat is zonde man, ik heb ‘m zelf ook en ben er zeer tevreden mee. Vind m echt tof, zal eens goed letten op de secondewijzer, is me nog niet opgevallen.

6 likes

Is echt een gaaf model, de oranje minutenwijzer…zo gaaf…echt jammer ja!

1 like

Geïnspireerd door Willem, de Citizen Promaster Eco-Drive Divers 200M BN0100-42E

9 likes

8 likes

Mooie klok, verkeerd topic?

2 likes

Dit is wat je krijgt als een Citizen mama en een Seiko papa elkaar heel lief vinden? :stuck_out_tongue:

2 likes

2x goed🙉. Ik dacht dat ik in -wat dragen we vandaag- zat.

Ik krijg vanmiddag wel voor het eerst een Citizen, zal een teken zijn geweest.:grinning:

4 likes

Die gemengde huwelijken geven de mooiste kinderen :wink:

3 likes

Mijn eerste Citizen! Overigens ook mijn eerste echte horloge. Wat is hij mooi zeg…

20 likes