Heel gaaf gedaan
Met de goudkleurige is bij mij de hobby begonnen en ben ik op jacht gegaan naar de broertjes waarvan ik geeneens wist dat die bestonden … Uiteindelijk gelukt om ze te vinden en te kopen
Veel plezier met deze emotionele vondst
Gisteravond mijn Promaster BN0151-17L EcoDrive ontvangen, leuk verpakt. Secondewijzer versprong 2 seconden, na kwartier onder een bureaulamp was hij een beetje opgeladen, dus vandaag om de pols. Ik ben er blij mee:
Gaaf ding man! Veel plezier ermee
Sneak preview…vandaag kwam het “specifiek voor dát type horloge” 23mm bandje binnen…door de brievenbus…en komt morgen pas het horloge, want… pakketje…en er was niemand thuis vandaag om die aan te nemen
Heel benieuwd naar de NA morgen! (Als er iemand thuis is natuurlijk)
Vandaag een NA opgehaald.
Het is een AP1031-51E.
Heb nu een beetje van alles een versie.
Namelijk een Satellite Wave, een Radio Controlled en een Perpetual Calendar.
Met deze nu ook een Moon Phase.
De NA, NA eerst de horlogeband binnen te hebben gekregen…bevalt die eigenlijk gelijk niet want…waar ik al een beetje bang voor was…de secondewijzer lijnt niet goed uit…zoals op het WWW bij bv YouTube wordt aangegeven met deze BN0100-42E Excaliber. Terug sturen maar, net als de band. Qua looks bevalt ie best…maarja, de secondes missen, nee dat irriteert.
Dat is zonde man, ik heb ‘m zelf ook en ben er zeer tevreden mee. Vind m echt tof, zal eens goed letten op de secondewijzer, is me nog niet opgevallen.
Is echt een gaaf model, de oranje minutenwijzer…zo gaaf…echt jammer ja!
Mooie klok, verkeerd topic?
Dit is wat je krijgt als een Citizen mama en een Seiko papa elkaar heel lief vinden?
2x goed🙉. Ik dacht dat ik in -wat dragen we vandaag- zat.
Ik krijg vanmiddag wel voor het eerst een Citizen, zal een teken zijn geweest.
Die gemengde huwelijken geven de mooiste kinderen