Geïnspireerd door Willem en Gup. Ik heb hem ook besteld.
is er iemand die de BN2041, blauw of groen bezit en daar een foto (aan de pols) van kan plaatsen? Zit naar zo’n ding te kijken, maar kan van de fabrieksfoto’s geen beeld krijgen hoe hij “live” staat. In ieder geval groot verwacht ik, maar Ti dus gewicht kan meevallen. Benieuwd.
Wat leuk zeg! Tsja, is echt een leuk model, ik had de metalen band speciaal er voor besteld, 23mm…best een aparte maat, dan is/wordt het eigenlijk een BN0100-51E! Die was dacht ik moeilijk verkrijgbaar, dus van daar de losse band en de Excalibur op rubber…rubber vind ik niet fijn dragen en minder "mooi"er uit zien, ik draag mijn horloges “los” aan de pols nl.
Hij is prachtig…
Gister hadden we @Rik op bezoek. Hij kwam dit pareltje brengen voor pa
Wat een beauty zeg. Valt als een sticker om je pols, echt pracht stukje techniek. Gelukkig ligt die ouwe nog te maffen, kan ik er nog effies mee
Vandaag nieuw binnen dit, over the top, wannabe gangster, volgens mij ook nog damesmodel, shiny eighties, maar vind ‘m toch best leuk, exemplaar:
Cool!
Who cares?! Lekker knallen daarmee!
Die heb ik ook onderweg.
Is deze eigenlijk nog in productie? De keuze was nieuw namelijk niet erg ruim.
Geen idee Herman, maar ik vind het een fijn horloge, past nergens bij maar is toch leuk en die lume blijft me verbazen
Aaaaiiight, je weetzelf
Zeer gevaarlijk, HF en Citizen.
6 Horloges in 6 weken, waarvan 4 Citizens. Ook enthousiast geraakt door hun EcoDrive, geweldig systeem.
Gisteravond mijn NA BN0100-42E, na inspiratie door 2 mede-HF’ers(en bedankt ).
Weer leuk verpakt door Citizen: