Mijn volgende Promaster komt deze week eraan, wordt de 4e Promaster. 2 eco-drivers en 2 automaten. Prima horloges, niets op afte dingen
welke?
De NY0040, die 4 zijn allemaal verschillend
Zo, dat is mooi oud worden zonder er oud uit te zien.
is er nu niemand die de BN2041 heeft?
Zit hij niet een beetje strak?
Hans wat niet is kan nog komen
Ofcoursiously. Maar voor het zo ver gaat zijn zou ik hem graag eens aan iemands pols zien. Gewoon, hoe het staat
Gaaf man! Gefeliciteerd
Als ik die ga kopen, dan niet online. Wil zo’n horloge ook eerst om de pols zien, terugsturen vind ik zo’n gedoe.
Dan wordt het wel de 81TL eco-driver
de bedoeling zou dan ook zijn dat ik hem (eventueel) ga kopen Fred. Maar ik ben niet zo van het terugsturen, dus zie hem liever eerst eens ergens aan een polsje bungelen, De blauwe of de groene, zoals je weet, maar wel Ti en Ti band. Zijn wellicht wat erg groot zo met die pukkel op links, twijfel dus ook nog.
81L bedoel je? De blauwe. Gaaf horloge, oogt wel groot.
Ja sorry, dat bedoel ik de 81L, maar zoals Hans al zegt, je moet hem echt om de pols zien en voelen. Dus gewoon in de winkel kopen, met een beetje korting
verschil tussen de listprijs van die 2041 en een (knap lage) internetprijs was anders ruim 200 eu!
Verdorie, kan weer geen likes meer geven zit al weer aan mijn tax. Maar goed bij horloge.nl in Rotterdam kan je best wel goed onderhandelen. Bij Siebel is dat lastiger.
Grappig, ik kan ook geen likes meer geven.
Bij Juwelierswebshop in Zutphen heb ik de afgelopen weken 3 Citizens gekocht met 10% korting door gebruik van de code Citizen2020. Hoef je tenminste niet om te vragen.
Wel prettig dat het lijkt of er een fysieke winkel achter zit.
ik wel. Zal eens zien wat ze in Rotterdam kunnen bieden, Maar op die 81TL, die ik dus ook bedoel, is 10% nog een stuk minder dan de bijna 650 waar ik hem voor zag staan
Daar moet meer uit te halen zijn dan 10%, ik ga minstens voor 15%. Tot nu toe steeds gelukt.