Citizen only deel 2

Top Rens, gefeliciteerd met je Citizen en met zo’n top vrouw :smiley:

Waar zag je hem staan voor die prijs Hans?

zie je brievenbus Al gelijk besteld?

Zó duur was ie niet hoor. Ik beweeg mij qua horloges in het goedkope(re) segment. Voel me daar thuis…:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat maakt toch niet uit, je vind een horloge mooi of niet. En ja, de ene keer is het duurder dan de andere keer. Heb best wel dure horloges maar ben net zo blij met de goedkope horloges. Het is geen wedstrijd zeg ik altijd maar. Uiteindelijk moet je er zelf mee lopen en niet een ander. Maar toch lief van je vrouw dat ze aan je gedacht heeft :smiley:

Eens, ik heb 2 automaten, een Seamaster en een Fortis, maar draag ze uit medelijden voor het merk. De laatste tijd draag ik vooral Citizen, Luminox en Casio G-Steel. Voelt gewoon fijner, mooie techniek, mooi uiterlijk. En voor de prijs van een servicebeurt van de Omega, koop ik ook 3 Citizens waar ik geen omkijken naar heb.
Wat ik trouwens ook leuk vind aan de BN2041 is dat je de status van de batterij kunt zien.

Lol, medelijden voor het merk. het gaat erom wat lekker voelt om te dragen, Seamaster prima. Maar een Citizen net zo lekker, wat ik nog een voordeel vind van Citizen eco-driver is dat hij niet alleen op licht oplaadt maar ook op beweging. Dus die zitten in de winder, 2 uur in de ochtend draaien en 2 uur in de avond en hij blijft perfect lopen. Hoef je ook niet iedere keer de datum te verzetten.

1 like

Laadt op op beweging? Dat heb ik dan gemist, nog nergens gelezen, ik dacht alleen op alle soorten licht.
Dan heb ik toch onder een steen geleefd.

1 like

Lol, door beweging krijgt de accu ook een impuls. Zeg maar dat het een hybride horloge is. Geldt alleen voor de eco-drivers.

wist ik ook niet hoor. Leg ze altijd braaf in de vensterbank. Nu ga ik zeker voor die 2041. Lekker draaien aan dat ding

Ach ik weet ook niet alles hoor, nog heel veel te leren. Nu kwam ik erachter dat een schakel uit de band halen niet middels een pin gaat maar via een soort schuifje, je moet dan op het gaatje in de schakel de schuif eruit drukken. Wist ik dus ook niet.

1 like

hè, dat valt nou weer tegen

Lol, maar nu we het er over hebben gelijk even een wissel gedaan. Swiss Military in de box en de eco om de pols :smiley:

1 like

Gelijk even plaatsen in het topic “wat dragen wij vandaag” :wink:

Zo staat erop, nu jij even die van jou daar plaatsen :wink:

Ook een middagwissel naar een andere EcoDrive die ik al een paar dagen verwaarloosd in het licht had laten liggen:

10 likes

13 likes

Dus gewoon retail voor betaald?

:nerd_face:

1 like

Lol, nee joh :smiley: ga altijd voor de korting :wink:. Ik bedoelde dus prima horloge, maar je hebt gelijk, leek alsof ik retailprijs betaald had :wink:

1 like

@fredpanarai1
Nog even gezocht op YouTube en de site van Citizen, maar ik kan nergens vinden dat EcoDrive-horloges ook op beweging opladen. Heb je een link ofzo waar dat staat?

1 like