Citizen only deel 2

Ik kan het ook niet vinden, even kijken waar ik deze gekocht heb. Stond op de site bij het horloge. Even terug zoeken wanneer gekocht en waar. En wellicht dat die site een broodje aap verhaal erbij heeft gezet. We zoeken het even op.

1 like

…mooi is dat. Had ik net bijna blind zo’n 2041 besteld omdat daar lekker veel wieltjes aan zitten zodat ik altijd wel ergens aan kan draaien om hem op te laden als het twee maanden donker is en nu slaat de twijfel weer toe

1 like

Ik zit te kijken, volgens mij heb ik toen gebeld met horloge.nl en werd dat toen gezegd maar zeker weten doe ik het niet. Op de site zie ik het niet staan, klantenservice zeggen wel meer onzin want ik kan het dus ook nergens terug vinden. Zal wel een foutje van de regie geweest zijn of niet. ga toch nog eens bellen hoe het precies zit!

1 like

Nee joh Hans, een volledig opgeladen accu gaat ook in het donker gewoon 6 maanden mee. Blijft gewoon netjes lopen, voor de zekerheid 1 keer per 3 maanden een dagje in het licht moet voldoende zijn. Ik heb er €215,00 voor betaald, kan je geen bult aan vallen toch. Is echt een goed horloge.

1 like

Dit is hem, heb wel flinke korting gekregen zie ik nu. Hij staat op de site voor €279,00

Dit is de foto van die van mij.

image

6 likes

mooi ding Fred maar ja: slechts één wieltje hè

2 likes

Je mag er ook gerust aan draaien, als je ze maar weer dicht draait als je nattigheid voelt :disappointed:

2 likes

Zojuist nog even gedaan, maar wel weer vastgeschroefd :joy: :joy:

1 like

Je hebt mijn pb gekregen, hou dat in je achterhoofd :wink:

1 like

Deze raakt de markers “spot on” zo te zien! Mooi NA :ok_hand: :watch:

Was mij ook al opgevallen, schijnt niet altijd zo te zijn. Heel scherp van je!

Gaaf, stiekem mijn favoriete Citizen, mooie aanwinst!

1 like

Vaak geluk gehad met Citizen en de secondewijzer ‘spot on’ op de markers…dacht dat zo hoorde maar zit dus toch wel eens eentje bij die het niet doet :thinking:

Deze doet het goed vind ik…

13 likes

De juiste tijd altijd :ok_hand:

13 likes

11 likes

:point_up_2:t2:

Haal je niet gewoon eco drive en kinetic door elkaar?

3 likes

Er is een poging van Citizen geweest eind negentiger jaren een Eco-Drive die naast solar ook door een rotor aangedreven werd.

De Citizen Promaster ECO-DRIVE DUO Titanium Chrono, met model nummer 8515-H19144.

Dit is wat ik er nog van kan vinden.

This One-of-a-Kind movement, in addition to being light powered, typical Eco, also features a MECHANICAL Rotor, like Automatic and Kinetic watches, so power is renewed 2 ways. Has 60 mins chrono function, 24 hrs dial, 100m WR, ALL TITANIUM case (44mm case, with 42mm bi-directional Bezel), excellent Bracelet (also Titanium), with all links…Beautiful Blue dial, really!

12 likes

Mijn oranje vriend:

11 likes

Puntjes Op de I :ok_hand:

1 like

Weet je dat zeker? Er zit toch geen rotor in het uurwerk?

Edit: misverstand blijkbaar al opgehelderd. Maar blijkbaar is het hardnekkig. Ik heb het hier tenminste al vaker gelezen, maar nooit antwoord gekregen op de vraag waar de rotor dan zou moeten zitten.

1 like