Beste Citizen vrienden, ik heb een vraagje aan jullie. Hoop dat jullie mij daar mee willen helpen.
Ik heb al 4 Citizens Promasters en heb in de afgelopen week 1 Citizen Promaster radio controlled gekocht en heb van iemand anders weer een andere Citizen gekocht, te weten: De Citizen E870-S01B269 HSB, daar zat helaas geen Nederlandse handleiding bij. Nu heb ik wel een verkorte versie gevonden van maar 3 pagina’s en daar kom ik dus niet echt uit. De Engelse versie bestaat uit 28 pagina’s, nu is mijn vraag of iemand deze volledige handleiding ook in het Nederlands heeft. Zo ja, stuur mij dan a.u.b een pb. Ik heb van die laatste nog geen NA aangemaakt, moet ik nog doen net als foto’s maken. En die Citizen Promaster radio controlled krijg ik volgende week binnen. Dus van die kunnen jullie later ook een NA verwachten.
Ik hoop echt dat er iemand is die mij met deze verder kan helpen.
Die had ik al gedownload, maar die is heel beperkt. Terwijl de Engelse versie 28 pagina’s heeft. Op dit moment kom ik er nog niet uit, heb hem maar eerst even voor het raam gezet zodat ik zeker weet dat hij volledig opgeladen is. Pff man, het is net een computer en ik ben al een digibeet. Vandaar dat ik vroeg of iemand de volledige handleiding in het Nederlands heeft.
Maar dank dat je de tijd erin hebt gestoken, hoop op een volledige Nederlandse handleiding zoals die Engelse
Ik vind nergens de uitgebreide handleiding in het Nederlands Ferry, enkel de beknopte van 3 pagina’s.
Helaas, www biedt geen soelaas.
Misschien kan één van de leden van de Citizen inner circle je verder helpen.
Dat zou helemaal top voor mij zijn, dat ik bij een lid langs kan komen om dit horloge goed te zetten. Dus als er iemand in Schiedam of in de buurt woont die dat zou willen doen zou ik dat zeer op prijs stellen
Ik heb net nog even gekeken: die van mij heeft ook enkel een boekje met verschillende talen, maar geen Nederlands.
Met de 3 pagina’s Nederlandstalige handleiding zou het in principe ook best moeten lukken. Op zich is het met een CB0010 vrij eenvoudig. Mocht het niet lukken, dan kan ik je wel even de weg tonen
Ik ga het morgen weer even proberen, heb hem nu even vandaag in het licht gezet en nu onder de lamp. Zodat ik zeker weet dat hij volledig opgeladen is. Als ik er morgen niet uitkom, stuur ik je wel een pb als je dat oke vindt .