Citizen only deel 2

Deze vintage onderweg naar mij :wink:

12 likes

Ook in de deemstering blijft een mooie mooi :yum:

:pensive: :ukraine:

8 likes

8 likes

Dit leuk ding gescoord op een rommelmarkt voor 2 euro. Hij werkt maar moet de juiste batterij bestellen.

11 likes

Grappig dat ze zelfs bij een LCD display nog het aantal lagerjuwelen (nul) melden.

1 like

Het is maar dat we zeker zijn en ze niet gaan zoeken :joy:

Word ik nu echt een liefhebber van Citizen? Ja dus, prima horloges. Heb er nu 6, van 1 moet ik nog een NA aanmaken en een andere is onderweg, dus wordt nummer 7 :smiley:

17 likes

10 likes

Top, van deze 6 vind ik er 4 prachtig. Ik hou van duikers, vandaar😋.
Wat gaat de 7e worden?

2 likes

Hoi PaulRush, Die 7e is voor mij ook nog een verrassing weet alleen dat het een chronograaf wordt. Zodra die binnen is vertel ik wat meer :wink:

Denk dat je die perpetual calendar en die radio controlled de 2 zijn die je wat minder vind? Zijn geen duikers, maar voor luie mensen zoals mij hoef je die niet iedere keer op tijd en datum te zetten :innocent:.

1 like

Mooie collectie ! :+1:

Nummers 3, 4 en 6 hebben mijn voorkeur :wink:

1 like

Ja, je bent intussen formeel een liefhebber denk ik :grinning:

Zijn broertje :wink:

Het comfort van radio-controlled horloges vind ik intussen zo heerlijk !

Deze had iets teveel in de kast gelegen. Dus vorige week haal ik hem eruit en hij stond helemaal stil.
Dus gewoon een paar dagen op de vensterbank in de zon laten liggen, en toen liep hij weer, en helemaal tot op de seconde juist zelfs, wat dacht je :grinning:. Zalig !

8 likes

7 likes

Citizen Eco-drive Promaster Land BJ7100-15L GMT Worldtime

15 likes

10 likes

8 likes

Vandaag nog even 2 NA’s van Citizen aangemaakt, nu alle 7 foto’s :smiley:

16 likes

image

13 likes

mooie verzameling

1 like

Beste Citizen fans,

Zoals jullie zien heb ik dus ook die chronograaf van Citizen, nu heb ik mij gek lopen zoeken waar ik deze (met die goudkleurige accenten) kon vinden. Is mij tot nu toe nog steeds niet gelukt, wel 1 die geheel van staal is. Wie kan mij helpen waar die van mij ergens op het net staat, dus precies dezelfde. Ben benieuwt of iemand deze ergens kan vinden?