Citizen only deel 2

Zo’n kroon op 8 ziet er misschien wat vreemd uit, maar het is wel zo ontzettend comfortabel :ok_hand:

12 likes

Ik heb een Citizen only collectie van nu 8 horloges… en heb beide door jou genoemde horloges (BN0151 eco drive en NY0086 automaat):

Beiden super fijne horloges (miskoop kan bijna niet wat je ook kiest) maar ik zou de eco drive (blauw) aanbevelen: draagt ondanks z’n grote heerlijk ‘klein’, super looks imho, en een onverslaanbare prijs/kwaliteit (online nieuw voor +/- 155 euro inc te vinden)…

1 like

Dan zit ik helemaal goed. Gister ben ik de BN0151 even gaan passen en dat viel me helemaal niet tegen, inderdaad kleiner dan de afmetingen op papier doen vermoeden.
Ik heb vandaag meteen door gepakt en een deal gemaakt voor het exemplaar dat in het blauwe gedeelte stond.
Echt een tof horloge!

3 likes

14 likes

Perfecte kleur voor de gelegenheid. Ik ben alleen mijn wissel horloge vergeten. :sweat_smile:

21 likes

:ok_hand:

Die is echt super!

1 like

14 likes

10 likes

Weet er iemand of en waar deze beauty al te pre orderen valt?

12 likes

Kom hier te weinig maar lees dat dit het gezelligste hoekje van het forum is :slight_smile: Weet niet of die dingen met elkaar te maken hebben?

20 likes

Daar komen we maar op één manier achter :grin:, toch?

We horen en zien natuurlijk graag meer over je Citizen aandeel in je verzameling :hugs:

En eh, wat een ongelooflijke binnenkomer zo’n series 8 :heart_eyes:

2 likes

Haha, dit is het. Maar het wel een hele fijne! :slight_smile:

1 like

mooi, de series 8 met het nieuwe kaliber,
een prachtig exemplaar :+1:

1 like

deze heb ik vandaag om :slightly_smiling_face:

10 likes

Deze heb ik vandaag om🤗

Weet iemand hoe ik aan een nieuwe crystal kom?

9 likes

ik heb een tijd geleden het mineraalglas van mijn bijna vintage citizen laten vervangen via een kleine/leuke juwelier. kostte iets van € 20,00

wil je saffierglas dan is horlogeglas.nl een aanrader.

Oeh, die (crystal) is al lekker opgeknapt​:muscle::ok_hand:

Hoe gedaan?

1 like

Wat draagt die kroon op 8 uur toch heerlijk!

17 likes

Prachtig toch die serie 8, heb hem zelf ook.

2 likes

Je ziet ze niet vaak. Ik weet dat Rik er 1 heeft, maar verder weinig plaatjes. Heb jij dezelfde Hennie?

1 like