Van harte welkom Jeppe😃.
Graag horen en zien we natuurlijk meer van je zogenaamd bescheiden collectie
Van harte welkom Jeppe😃.
Graag horen en zien we natuurlijk meer van je zogenaamd bescheiden collectie
dank voor het welkom!
op een of andere manier ben ik groot fan van Citizen: 14 jaar geleden begonnen met een mooie Promaster Nighthawk, deze loopt nog steeds top!
Oriënt en Seiko kan ik ook erg waarderen als merken maar om het overzichtelijk (en enigszins betaalbaar) te houden blijf ik vooralsnog bij alleen Citizen.
Natuurlijk zijn er nog veel (high end) merken, maar Citizen is gewoon mijn ding… ik zie hier erg veel moois voorbijkomen
dat kan ik van mezelf ook zeggen,
mijn eerste horloge dat ik vroeger zelf bekostigde was een Citizen,
en daarom is het bij mij wel mijn favoriet gebleven,
doch heb ik in de jaren heen andere horloges gedragen, maar toen de verzameling begon was citizen toch de leidraad in de collectie,
er zitten nog wel twee andere merken in de collectie maar niet met zo’n grote aantallen, citizen is hier wel dominant
dus ik kijk vol verwachting uit naar jou collectie
Zelfs bij Citizen alleen al is genoeg leuks te vinden om een basis collectie mee te bouwen zo ook hier
Pilotwatch, fieldwatch en divewatch.
Lekker bezig Elder!
ik zie dat je dezelfde Nighthawk hebt als ik
Mijn collectie bestaat momenteel uit 8 Citizen horloges, ben nu op vakantie maar zal bij terugkomst wat foto’s posten. Mijn doel is maximaal 10 horloges en dan de collectie ‘verfijnen’, ik ben tevreden met wat ik nu heb maar het is zeker voor verbetering vatbaar….
Ik heb er zelf maar 2 in mijn collectie.
De Ny0040 heb ik best wel goedkoop op de kop getikt als Holiday beater en na een maand gedragen te hebben, verlaat deze knaller nooit meer mijn collectie. (Heb ook een Seiko SKX maar de Citizen is echt in mijn mening veel beter)
De BJ7100 (staat in het blauwe gedeelte) heb ik onlangs aangeschaft en is ook echt een heerlijk horloge, maar ik merk dat mijn collectie te groot is geworden daardoor (het bekende onrust) mag het het nest verlaten.
Dank je
Dan is dit slechts wat er nog over is gebleven na mijn opruim woede. deze zijn er ook ooit geweest:
Stuk voor stuk tot spul maar het liep toch een beetje uit de hand.
(Die titanium chrono is trouwens nog steeds beschikbaar in het blauwe )
Dat was ook mijn intentie. Blijkt soms toch best lastig
Die cosmotron is toch een onwijs gaaf ontwerp. Valt alleen kleiner uit geloof ik?
Dat viel best mee hoor. door de overdekte bandaanzet leek hij juist wat groter dan dat het formaat deed vermoeden. De l2l was dus redelijk lang.
Hier 2x op en 17,5cm pols:
Was een erg leuk ding met mooie techniek aan de binnenzijde. Uiteindelijk teveel overlap met andere horloges en is dus vertrokken.
Oh ja🤔?
Nee Weten wij het ooit echt zeker met een hobby als dit?
Maar heb inderdaad nog 7 andere die ook om de pols mogen haha