ik zie dit model (GMT) hier veel voorbij komen, begrijpelijk want het is mooi & kwalitatief goed horloge heb hem zelf ook en draag hem graag
Helemaal met je eens, prachtig horloge en prijs kwaliteit is idd top!
Renovatie is reeds begonnen bij mij, heb alle horloges elders ondergebracht. Voel mij een beetje naakt nu. Maar heb nog wel mijn Citizen radio controlled om de pols, weet ik zeker dat de bouwvakkers op tijd komen en weer naar huis gaan. Zal het er de komende 11 dagen mee moeten doen, is dat erg NEE kan alleen niet wisselen
Als dit de actuele tijd + datum is volgens jouw horloge weet ik niet of dat goed gaat komen met die bouwvakkers
Lol, te lui om een nieuwe foto te maken maar zou willen dat ze de 11e klaar zouden zijn.
Hebben ze verdorie net het water voor een week afgesloten en een klein apparaatje geplaatst met een piesstraaltje, zal mijn vrouw niet blij mee zijn
Een nieuwe dag een nieuw horloge;
Deze heb ik 2de hands aangeschaft. Stamt uit 2008 en ziet er nog als nieuw uit. alleen helaas geen origineel bandje meer…
Geen vuiltje aan de lucht De mijne is ook 2e hands overgenomen (als full set). Enkel de wijzertjes weer een beetje uitlijnen met een handleiding erbij en alles is weer dik in orde. Erg degelijk spul en een hele mooie vangst!
Groetjes van z’n broertje!
Ps.
Het ontbreken van een originele band hoeft geen straf te zijn. Deze staat erg lekker op allerlei soorten banden.
Onderstaande is momenteel bij een HF lid voor wat liefde. (Foto met UV licht)
Vanmiddag zelf de clasp even een beetje opgefrist. Had toch al snel 55 jaartjes achter de rug. Zit nu op 50% dus moet nog wat puntjes op de I zetten.
schitterend horloge & ook heel mooi gefotografeerd
Merci…we doen allemaal ons best toch
Fraaie combi met die band. Mooi horloge, EcoDrive, titanium, top .
H/M/L tussen 1 en 2 is de batterijlading? Hoe activeer je de weergave?