Aha ! Dat is inderdaad dezelfde 
Ik kijk wel vaker naar deze modellen tegenwoordig, best mooi.
Deze is wel tweedehands en het bieden is nog niet klaar.
is dat die …?

Nee, die ligt nog steeds in de ziekenboeg… Zijn neefje is uit Japan over komen waaien 
mooie citizen. dit model heb ik nog niet eerder gezien.
Dankjewel Bert! Dit is de Citizen Signature Grand Touring 
Vers uit de fles! Uurwerk zou volgens mij niet moeten kunnen hacken, maar kan dat wel

Verder een leuk ding in een mooie maat.
De nieuwe Miyota 821A uurwerken hebben hacking.
Ah ok, bedankt voor de link 
Waar voor z’n geld.
Huh
…En die zitten al in de nieuwe NY040? …Zit gewoon de 8203 in toch?
Bij mij staat er 8204 achter op het deksel.
Huh

dit zijn ze dan geworden (tot hiertoe) 
met deze citizens moet ik het stellen 
het is soms toch wel een moeilijke keuze, ik draag ze allemaal even graag 
Je maar 9 bullheads. 
ja, je moet er een beetje gek voor op zijn 






