Gaaf hoor. Mooie collectie heb je zo.
NA !
Net op de laatste dag van 2020 binnen.
Altijd nog weer een full titanium horloge willen hebben.
Had ooit de Seiko Shogun. Maar destijds verkocht en altijd wel een beetje spijt gehad.
Maar wat is dit een heeerlijk alternatief.
Zo gaan we lekker het nieuwe jaar in 
Fijne jaarwisseling allen !
Wow Ludo, echt een prachtige verzameling! 
lang leve CITIZEN in 2021 
daar sluit ik mij helemaal bij aan !
Helemaal goed 
Lang leve de horloge hobby en dat Citizen daar een mooi en groot onderdeel van mag blijven uitmaken 
, 


Klasse! Ook mooi op Nato! 
Geniet ervan !
Doe ik ook 
Thaaaanks !
Ben er zo blij mee !
Zo lekker licht
Perfect horloge 
Helemaal mee eens. 
zal ongetwijfeld gebeuren !
heb ik ook ooit eens gehad. grote mate van onverwoestbaarheid. moeten ze gewoon opnieuw uitbrengen in de oude uitvoering met misschien wat moderne trekjes (saffierglas). seiko doet dat mijns inziens al jaren.
Beetje achterstallige admin aan het doen. Ik schat in rond 1999 uit een magazine geknipt:grimacing:
. Prio ligt denk ik bij andere zaken:stuck_out_tongue_winking_eye:
Deze blauw-zwarte titanium duiker is dus besteld… 
Wat zouden jullie hiermee doen ? Op rubber laten, of een ander bandje ?
Zo, weer helemaal bijgelezen, komt nogsteeds (jaloersmakend) leuk spul voorbij hier 
Misschien in 2021 maar eens eindelijk een 3e Citizen aan de collectie toevoegen… wou dat ik in November die van @Piede had kunnen kopen… blijft hoog op de wishlist zo’n Signature grand classic 






