Het Grote incoming topic. Deel IV

Wow! Supervet.

Van @Fate_Amenable_To_Change of @Zulu overgenomen? Of zijn er nu drie?

1 like

Er zijn er méér. @Number4 had er ook een ergens vandaan geplukt en ondertussen weer doorgeschoven

3 likes
1 like

Donderdag… nog twee nachtjes slapen🤗

14 likes

Nieuw gekocht maar wel mede door @Zulu en @Fate_Amenable_To_Change hun foto’s die op mijn netvlies bleven plakken de stap gezet

6 likes

Het jaar is nog maar net begonnen en er is alweer iets besteld :slightly_smiling_face:

Ik had eigenlijk de blauwe BN0201 met titanium band op de radar, maar nu kwam dit leuke alternatief voorbij… Ik zie nog wel of ik hem op rubber laat, of er een nato of textiel bandje op zet.

10 likes

VIJFTIG LIKES!!!
en hij is het waard

1 like

Bedankt man! :raised_hands:

1 like

Dude! Dat escaleerde snel. Gefeliciteerd. :slight_smile:

Ik mis de mijne nog steeds.

En nee, @HanDavinci, de mijne is nog steeds onderweg naar Nederland. Eind Januari kan ik 'm op gaan halen bij Seiko (of kan ik een DPD man verwachten als de lockdown voortwoekert).

Zo jammer, dit alles.

5 likes

Ja heb op hete kolen gezeten. Maar blij dat hij er is. Mocht de covid weg zijn kunnen we eens quartzen in Mechelen met een drankje :sunglasses:

Was ‘ie kapot ofzo? Je had ‘m toch al?

Heb je dit horloge gezien met 60 Likes?! :scream: :wink:

1 like

Yup, het idee van een open kroeg of eetgelegenheid, en een tripje de grens over zonder gezeik… Daar springen bijna tranen van in m’n ogen.

Ik zag overigens dat de SARB pleite was als offer, is die weer naar Nederland gegaan?

Ik had 'm van een wat hoge tafel op een stel nasty terrastegels laten vallen.

Dit is één van de twee putten die er in geslagen waren. Wabi sabi kent grenzen, dacht ik zo.

4 likes

Idem hier. Hoe erg het is als je de “normale” dingen zelfs niet meer kan doen atm…
En klopt heb alles verkocht op een gegeven moment…

Oei.

Jij had toch geen problemen met een krasje meer of minder :stuck_out_tongue: ?

Heb je nog een foto van het hele horloge met butsen? Ben wel benieuwd wat een val van de tafel doet…

Ach meningen kunnen wel eens veranderen door het lot… :drum:

Als alles meezit eind deze maand een Sinn 903 st be.

41 likes

Nice!

1 like

Very nice. :ok_hand:

1 like