@malus65 is volgens mij de expert.
Super mooi horloge! 
Chique! Mooie lugs met zo’n hoekje erin.
Thnx Jurk
Nice!!
Wat een plaatje is dit zeg.

Mooi met die opgelegde cijfers zo, je bent lekker aan het shoppen volgens mij
?
Dank heren!
Yup
ik ging rustig kijken wat ik met mijn 13e maand zou doen en toen kwam dit 

Heel gaaf!! Die indices moeten er wel afknallen qua lume!
Wouw. 
Pure klasse.
Hé, die ken ik😉 ben ik straks niet meer de enige hier
Haha dat is zo…

Vet. 
Thnx Erik 
Jaaaaa leuk leuk. Hoeveel mm? De 007 of 013 kast. En zonder stalen band ?
Thnx! Het is een Crystaltimes kast van 42mm met top hat saffier. Geen stalen band idd. Maar de leren nato staat top imo 
Mengelmoes mod met een Seiko NH35 uurwerk, SARB059 kroon en SKX bezel en originele faded inlay. De rest AM.