Het Grote incoming topic. Deel IV

Dit! Enneh…

One of us, one of us, one of us!

tenor

Geniet ervan! :muscle:

2 likes

Hahahahah… welkom bij de club Idd!

2 likes

Nee, die moet ik @brick eerlijk geven.
Ere wie ere toekomt!

2 likes

36 likes

Lekker!:yum::+1:

1 like

Spannend🤩

sa_a-raised-case-back-660x500px

19 likes

Lekker! :+1:

…morgen is het eindelijk zover. :grinning:

1 like

De certina is voor aankomend weekend… 1 die ik voor zover ik weet nog niet gespot heb hier :smile: ja je hoort morgen nog van me :grin:

3 likes

Deze onderweg:

Voor deze:

21 likes

Poah, lekker man.
Deze staat al een poosje bovenaan mijn lijstje.

Benieuwd naar je eigen foto’s straks

1 like

Leuk ik ben benieuwd!! :smile: Vooral naar die Certina. Maar snel foto’s posten als je hem hebt.

1 like

Doe ik :grin:!

2 likes

Mooi man! :ok_hand:

1 like

Gisteren een nieuwe klatser besteld, dus het grote wachten is begonnen…
De Zelos Hammerhead Chrono Steel Midnight Blue…

10 likes

Dat zal aardig wat wegen denk ik haha. Ziet er wel gaaf uit. :ok_hand:t3:

Met kerst besteld, 28 december verzonden en het ziet er naar uit dat hij vandaag eindelijk binnen zal komen. De laatste uitbreiding in een eerste en best bewogen jaar waarin ik geïnteresseerd ben geraakt in horloges :blush:

12 likes

De bekende kogel is door de kerk

Longines Heritage Limited “Tribute to Calibre L.990”

72 likes

Klasse!

2 likes

Heel gaaf, ik ben benieuwd naar wat eigen foto’s. Zeer stijlvol :+1:

Wellicht toch een een HF expert vragen om wat fotos te maken van dit en 2/3 andere horloges