Dit! Enneh…
One of us, one of us, one of us!

Geniet ervan! 
Dit! Enneh…
One of us, one of us, one of us!

Geniet ervan! 
Hahahahah… welkom bij de club Idd!
Lekker!

Lekker! 
…morgen is het eindelijk zover. 
De certina is voor aankomend weekend… 1 die ik voor zover ik weet nog niet gespot heb hier
ja je hoort morgen nog van me 
Poah, lekker man.
Deze staat al een poosje bovenaan mijn lijstje.
Benieuwd naar je eigen foto’s straks
Leuk ik ben benieuwd!!
Vooral naar die Certina. Maar snel foto’s posten als je hem hebt.
Doe ik
!
Mooi man! 
Gisteren een nieuwe klatser besteld, dus het grote wachten is begonnen…
De Zelos Hammerhead Chrono Steel Midnight Blue…
Dat zal aardig wat wegen denk ik haha. Ziet er wel gaaf uit. 
Met kerst besteld, 28 december verzonden en het ziet er naar uit dat hij vandaag eindelijk binnen zal komen. De laatste uitbreiding in een eerste en best bewogen jaar waarin ik geïnteresseerd ben geraakt in horloges 
Klasse!
Heel gaaf, ik ben benieuwd naar wat eigen foto’s. Zeer stijlvol 
Wellicht toch een een HF expert vragen om wat fotos te maken van dit en 2/3 andere horloges