Het Grote incoming topic. Deel IV

Ja is idd zonde maar op zich kan dat wel maar dan moet men het er wel bij vermelden dat het een demo model is en de prijs daar naar aanpassen.
Ook is het dan wel zo netjes dat ze de staat erbij vermelden.

Thnx :white_check_mark:

Deze jongen ook maar eens proberen voor tijdens het skien/auto wassen/tuin snoeien. :tada::balloon:
Ik ben vooral benieuw naar die negatieve display.

9 likes

Ik heb zojuist een Seiko 6206-8980 gescoord. Maar liever geen plaatje, want het ding ziet er eerlijk gezegd niet uit… Maar daar ging het me ook niet om, hij is ook voor onderdelen bedoeld… Trouwens wel een vreemde versie van deze weekdater, met lumen. Lijkt zelfs origineel zo te zijn, of anders is het redelijk goed gedaan. Ik heb het in ieder geval nog nooit eerder zo gezien! De vakjes zitten in ieder geval niet zo op mijn 6206-8980, die ik al reeds heb!

Oké, dan toch een plaatje… :yum:

Nu de kast van mijn andere 6206-8980 opnieuw laten vergulden en als deze weekdater binnenkomt, de ontbrekende onderdelen overzetten (En ja, het glaasje wordt ook vervangen!), en dan heb ik weer een prachtig horloge en is wat mij betreft mijn verzameling Seiko Weekdaters wel compleet (tenzij ik een J13080 EGP kan vinden, maar die dingen zijn zo zeldzaam, dat er vrijwel geen foto’s van zijn…)

3 likes

Deze aangeschaft als mod project. Moet saffier in plus andere bezel en inlay.

8 likes

Ja terecht. Groot gelijk. Hoop voor je dat je een gelijkwaardig horloge ergens anders kan vinden.

1 like

Van " wat zou je willen dragen" naar incoming

48 likes

Tof!! :ok_hand:

1 like

Jawel, ik kan hem ergens anders ook nog wel bestellen maar zit nu ook naar een Seiko 5 Sport te kijken.
Dus even kijken wat ik ga doen, heeft ook geen haast.

1 like

Prachtige kleur van de wijzerplaat.:star_struck:

1 like

Heel gaaf. Wordt echt steeds meer aangeschaft hier op hf.
Vind het zo’n gaaf horloge. :ok_hand:

1 like

2 mooie horloges in aantocht de eerste uit de USA en de tweede uit Japan.
De Glycine Soda special edition van de website DROP

En een vintage Seikomatic met hopelijk een mooi lang bracelet

4 likes

Je bedoelt dat de bracelet lang genoeg is voor jou ?

Is een toppertje.

1 like

Ja ik heb 2 die voor een pols van 14 cm zijn gekregen uit Japan. Dus ik hoop dat hij nu lang genoeg is voor mijn pols.

1 like

Mooi van harte!

Heeft wel iets weg van deze.

10 likes

Mooi ding. Jij laat ook geen kans liggen om ‘m weer eens uit je broek te hangen hè?

8 likes

Ik hoop met je mee, maar statistisch gezien…:grin:

1 like

:joy:

2 likes

Nou; vd 3 op bracelet was er 1 op volledige lengte :pleading_face:, maar niet getreurd leer is ook mooi!

1 like