Het Grote incoming topic. Deel IV

Beetje bling bling…:sunglasses:

1 like

Ik vind hem ook leuk. Welk model nummer is het?.

1 like

Het is de SRPE71K RRP

Thanks. Ik ga me even in verdiepen. Nog de beste wensen.

1 like

Da’s wel een tegenvaller. Wordt deze wel omgeruild?

Nee ik krijg het aankoopbedrag terug.
Wil van die wederverkoper helemaal niks meer omdat hij de boel besodemietert.

Hij zegt dat het horloge nieuw is en ongebruikt.
Dus…, laat maar.

1 like

Je had kunnen winnen.

3 likes

Helaas heb ik die ervaring ook al een paar keer gehad… dat is het nadeel als horloges soms jarenlang in een etalage staan en constant worden gepast en ‘geprobeerd’.
Tranen schieten dan in m’n ogen. :sob:

Hahaha… wat is incoming? :see_no_evil:

1 like

Sub uit blauwe deel.

2 likes

Nice! Link?
Ik zie hem er niet zo snel tussen staan.
En gaat er nog iets uit? Of is het niets dan weelde.

Hoeft gelukkig niets voor uit :smile:

7 likes

Nice! Dacht al dat die snel zou gaan, heel geslaagde mod :ok_hand:

2 likes

Vraag me af in hoeverre dit nog een SKX007 is :rofl::rofl:

2 likes

Ik hing met mn vinger over mn toetsenbord om een PB te sturen. Mooie mod. :ok_hand:t3:

2 likes

Jazeker. Dat heeft hij goed gedaan die @Marco_T :+1:

Geen idee. Boeit mij wat, is gewoon een dikke mod. Vooral met dat TH-glaasje.

3 likes

Mij wel want t is geen skx007 meer als zelfs kast en uurwerk zijn vervangen. Is meer een frankenwatch met alleen nog de bezel, zonder insert vd skx. Derhalve ziet t er wel leuk uit.

Ja is idd zonde maar op zich kan dat wel maar dan moet men het er wel bij vermelden dat het een demo model is en de prijs daar naar aanpassen.
Ook is het dan wel zo netjes dat ze de staat erbij vermelden.

Thnx :white_check_mark:

Deze jongen ook maar eens proberen voor tijdens het skien/auto wassen/tuin snoeien. :tada::balloon:
Ik ben vooral benieuw naar die negatieve display.

9 likes