Het Grote incoming topic. Deel IV

Woh!!! Mooi zeg!

1 like

Wow!

1 like

Thx!

1 like

Erg tof!

1 like

Heel mooi en mooi uurwerk ook!

1 like

Eindelijk binnen dus! Aparte GS, heel mooi! :slight_smile:

1 like

Yes zeg dat wel na al dat wachten :sweat_smile: bedankt!

1 like

Thx :smile:

1 like

Deze opnieuw besteld, had hem verkocht aan een kennis.
Al na een paar dagen spijt, dus opnieuw incoming.:joy:

.
De onvolprezen GW5000, voor als je een G-Shock in je collectie wilt.:smile:

13 likes

Nice, enjoy :+1:t2:

1 like

Oei, da’s een mooie chique!
En ook geen horloge dat je iedere dag tegenkomt.
Mooi hoor.

12 likes

FedEx zegt donderdag…:grin:
Zelf denk ik van niet, maar…

17 likes

Vet! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag🤭

Thnx @Barrt! Daar mod je voor bij @Marco_T zijn.
Hij heeft de onderdelen in elkaar gezet en ik heb 'm van hem overgenomen.

Als we dan toch bezig zijn, nog een incoming. Ditmaal een aansluitend rubber bandje van Monstraps:

7 likes

Wow! Supervet.

Van @Fate_Amenable_To_Change of @Zulu overgenomen? Of zijn er nu drie?

1 like

Er zijn er méér. @Number4 had er ook een ergens vandaan geplukt en ondertussen weer doorgeschoven

3 likes
1 like

Donderdag… nog twee nachtjes slapen🤗

14 likes

Nieuw gekocht maar wel mede door @Zulu en @Fate_Amenable_To_Change hun foto’s die op mijn netvlies bleven plakken de stap gezet

6 likes