Woh!!! Mooi zeg!
Wow!
Thx!
Erg tof!
Heel mooi en mooi uurwerk ook!
Eindelijk binnen dus! Aparte GS, heel mooi! 
Yes zeg dat wel na al dat wachten
bedankt!
Thx 
Deze opnieuw besteld, had hem verkocht aan een kennis.
Al na een paar dagen spijt, dus opnieuw incoming.
De onvolprezen GW5000, voor als je een G-Shock in je collectie wilt.
Nice, enjoy 
Oei, da’s een mooie chique!
En ook geen horloge dat je iedere dag tegenkomt.
Mooi hoor.
Vet! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag🤭
Thnx @Barrt! Daar mod je voor bij @Marco_T zijn.
Hij heeft de onderdelen in elkaar gezet en ik heb 'm van hem overgenomen.
Als we dan toch bezig zijn, nog een incoming. Ditmaal een aansluitend rubber bandje van Monstraps:
Er zijn er méér. @Number4 had er ook een ergens vandaan geplukt en ondertussen weer doorgeschoven
Nieuw gekocht maar wel mede door @Zulu en @Fate_Amenable_To_Change hun foto’s die op mijn netvlies bleven plakken de stap gezet





