Paul-V
5 januari 2021 om 20:45
2146
Het jaar is nog maar net begonnen en er is alweer iets besteld
Ik had eigenlijk de blauwe BN0201 met titanium band op de radar, maar nu kwam dit leuke alternatief voorbij… Ik zie nog wel of ik hem op rubber laat, of er een nato of textiel bandje op zet.
10 likes
VIJFTIG LIKES!!!
en hij is het waard
1 like
Dude! Dat escaleerde snel. Gefeliciteerd.
Ik mis de mijne nog steeds.
En nee, @HanDavinci , de mijne is nog steeds onderweg naar Nederland. Eind Januari kan ik 'm op gaan halen bij Seiko (of kan ik een DPD man verwachten als de lockdown voortwoekert).
Zo jammer, dit alles.
5 likes
Ja heb op hete kolen gezeten. Maar blij dat hij er is. Mocht de covid weg zijn kunnen we eens quartzen in Mechelen met een drankje
JWZ
6 januari 2021 om 08:18
2151
Was ‘ie kapot ofzo? Je had ‘m toch al?
Heb je dit horloge gezien met 60 Likes?!
1 like
Yup, het idee van een open kroeg of eetgelegenheid, en een tripje de grens over zonder gezeik… Daar springen bijna tranen van in m’n ogen.
Ik zag overigens dat de SARB pleite was als offer, is die weer naar Nederland gegaan?
Ik had 'm van een wat hoge tafel op een stel nasty terrastegels laten vallen.
Dit is één van de twee putten die er in geslagen waren. Wabi sabi kent grenzen, dacht ik zo.
4 likes
Fate_Amenable_To_Change:
Yup, het idee van een open kroeg of eetgelegenheid, en een tripje de grens over zonder gezeik… Daar springen bijna tranen van in m’n ogen.
Ik zag overigens dat de SARB pleite was als offer, is die weer naar Nederland gegaan?
Idem hier. Hoe erg het is als je de “normale” dingen zelfs niet meer kan doen atm…
En klopt heb alles verkocht op een gegeven moment…
Ruud
6 januari 2021 om 08:32
2156
Jij had toch geen problemen met een krasje meer of minder ?
Heb je nog een foto van het hele horloge met butsen? Ben wel benieuwd wat een val van de tafel doet…
Sandy
6 januari 2021 om 08:34
2157
Ach meningen kunnen wel eens veranderen door het lot…
dreski
6 januari 2021 om 08:46
2158
Als alles meezit eind deze maand een Sinn 903 st be.
41 likes
Dayumm, ik was redelijk gek geworden bij zulke schade. Vervangen ze de lunette of wordt het gerepareerd?
Zeker.
Zie? De linkerkant was nogal gehavend. Als dit een duikhorloge a la submariner was had het me geen reet geïntereseerd, maar dit neukt wel heel erg met de lijnen van een GS.
Wat tegelijkertijd het nadeel van een GS aangeeft.
12 likes
flowert
6 januari 2021 om 08:56
2163
Damn, deze voelen we allemaal.
2 likes
daffie
6 januari 2021 om 08:57
2164
Ouch! Ja dat strijkt nogal in tegen de GS haren. Mooi dat ze weer onderweg terug is…
Hans
6 januari 2021 om 11:09
2165
au. die doen inderdaad wel even pijn. De oorzaak was toch dit forum? Laten we in dat geval collectief lijden.
2 likes