Rubbber 
Ik vind hem zo al erg geslaagd. Nu lekker veel polstijd geven 
Komt helemaal goed 
Die is ook prachtig. Welke is dat?
Het betreft Citizen Promaster Fugu Limited Edition. Modelnummer NY0088-11E
Ik zou hem zo laten… mooie combi zo 
Is deze nu zwart of blauw of beide.
De zwarte kende ik wel maar die van @johngo lijkt toch blauw en die van @Slin zwart.
@rovago Klopt. Het model nummer werd ook niet gegeven door de eigenaar. E aan het eind slaat op zwart. De foto is duidelijk een blauwe en moet dus eindigen op L
Dus misschien deze NY0081-10L
Vandaag deze op de kop getikt, in nieuwstaat.
Hij stond al lang op m’n wishlist maar worden nauwelijks (voor een fatsoenlijke prijs) aangeboden.
Ja ik had misschien liever eentje met een blauwe wijzerplaat gehad en ja met titanium band was ook leuk geweest maar je moet wat te wensen hebben.
Ook deze is toch stiekem erg mooi, blij mee!
Super gaaf! Hele toffe vangst!
één van de iconische duikers van citizen 
Op de gister binnengekomen horloge band. (Meer een riem dan een bandje, maar oké
)En let maar niet op de rommel op de achtergrond
Maar duiker
volgens mij een flieger:+1:
haha, touché
wel allebei iconisch 
titanium band is nog na te bestellen via de winkels die Citizen dealer zijn.
















