Klopt heb ik tijdje geleden nog gepost hier, dat ik ‘m toen wel zag maar het toen niet kon missen
Ze komen ook heel af en toe op UF of WUS te koop…zal ook in de gaten houden
Piede vroeg ook echt weinig…die van mij was gloednieuw uit Amerika voor €800
Klopt dat naakte het extra zuur maar mijn andere (nog veel duurdere…) hobby kon ineens toch doorgaan (we mochten toch racen ondanks Corona) dus er kwam een flink gat in het budget
https://www.creationwatches.com/products/nl/citizen-titanium-219/citizen-automatic-nj2180-89h-titanium-mens-watch-17416.html?currency=EUR&utm_medium=cpc&utm_source=google&gclid=EAIaIQobChMIg9S1gY_D7gIVv4FQBh2-SQ3vEAQYASABEgIm8fD_BwE Nice
(Ken de site verder niet trouwens)
Zeker bekend … Je moet wel rekenen op ± 25% wat erbij komt( invoerkosten en BTW enzo)
Dit is ook een leuke site voor Citizen…al een paar keer daar besteld( ook die extra kosten )
Je bent een beater of je bent het niet, geen compromissen:
Dagje verbouwen kan hij makkelijk handelen.
Wow, die citizen op foto zes .
Is dat een vintage?
Ja klopt…één van de eerdere 8200 uurwerken…deze is vrij zeldzaam omdat hij met 17 jewels is en de latere versies allemaal met 21 jewels zijn
Is inmiddels vertrokken
Gemiste kans man
Zou je toch verbazen wat deze grijs waard zijn. Zie ze soms voor $300 van eigenaar wisselen in de VS
Dit is wel een van de horloges die ik mogelijk ga missen. Vooral als ik de mooie foto’s van jou zie Nils. Toch sta ik achter m’n keuze. Met een beperkt budget en de drang naar iets nieuws moeten offers gemaakt worden. Ook vond ik het formaat uiteindelijk nèt te groot voor het type horloge. Wat is het toch een kuthobby
Als het gaat om Citizen automaat zou ik dolgraag eens een CTY57-1272 proberen. Toch zonde dat Citizen geen high end automaten meer maakt (los van evt Campanola)
Ja klopt maar toen ik eindelijk besloten had dat ik deze wilde waren ze amper te krijgen dus de knoop doorgehakt en volle bak betaald
Voor mij niet speciaal een automaat maar een Chronomaster op eco-drive moet er ooooit eens komen
Hij nog even mee onder de douche en heeft al het verbouwgeweld ongeschonden overleefd. Blijft toch een horloge uit duizend(en), 168/1000 om precies te zijn.
Blijf rubber toch het aller fijnste vinden om te dragen voor de momenten dat de handen uit de mouwen moeten worden gestoken.
Ziet er weer shön uit
Cool …En prachtige conditie zeg
Ik was dichtbij, maar toch nog iets te hoog gegrepen. Zo eentje komt er hier ook ooit
Vooral die met lume …een zwarte of blauwe
Is al heel wat dat hij het doet