Ik wil je wel helpen met leren Verkoop je 1 aan mij en dan hoor ik wel of “minder” voor jou “meer” is geworden
Gaaf! Nos?
Nou NOS… Zo goed als NOS. Van de eerste eigenaar die ook een extreme verzamelaar is. En die vond het te jammer om hem te dragen. Dus een paar keer aan de pols
Je kan vervelendere dingen mee naar huis nemen wanneer je even je zelfbeheersing verliest
Lekkere vangst hoor, ziet er goed uit!
Ter land, ter zee en in de lucht!
Het enige wat dit nog mooier kan maken voor mij is om ze allemaal in titanium te hebben
Voor de foto-challenge gemaakt, maar niet door de persoonlijke selectie gekomen. Toch zonde om niets meer met deze foto te doen
Die is ook dik
hier gaan we weer
ik heb weer eens wat in huis gehaald
na een “miskoop” op catawiki op een 1973 bullhead zag ik deze langs komen en ja … ook op catawiki
maar nu was het toch een in het oog springend horloge
het was alsook weer een bullhead want een model 1973 had ik uiteindelijk nog niet, althans een goed werkende toch niet
doordat ik hem zeer vroeg opmerkte had ik ook tijd genoeg om me erover te bezinnen of het iets voor mij zou worden of niet, maar ja, ik moest vroeg of laat toch een werkend 1973 modelletje in m’n verzameling proberen te krijgen en aangezien de kosten van het eerste model dat ik had te hoog opliepen was het uiteindelijke besluit om er voor te gaan toch voor de hand liggend
nu heeft Citizen toen in de loop der jaren verschillende kleur variaties uitgebracht en natuurlijk allemaal prachtige “klokjes” maar deze springt er voor mij iets verder uit,
zoals sommigen onder jullie, die me kennen, wel weten dat ik begonnen ben met de modernere bullhead in de verzameling aan te leggen en tot hiertoe alle kleurvarianten in mijn bezit zijn of toch bijna (ze mogen gaan stoppen anders wordt het een dure aangelegenheid ) was ik me ervan bewust dat ik dus uiteindelijk toch een vintage bullhead moest binnenhalen
en dat is toen begonnen met het volgende model dat Citizen uitbracht, namelijk het 1978 model met het achthoekig kastvorm
deze zijn gelukkig maar in twee varianten uitgebracht, wit en zwart, dus vroeg of laat ga ik nog wel eens achter het andere ontbrekende modeletje aan
maar om nu terug te komen op het eerdere (1973) model …
FOTO’S!!
Ze blijven apart, die bullheads
Heb er ook weer een. Krijg er nog een rode promaster rubberen band op.
Wordt mijn Ajax/Liverpool horloge
Mooi horloge en vlijmscherpe foto’s!
Leica lens in een compactcamera.