Citizen only deel 2

Wie heeft er een goed adres waar ik mijn bullhead kan laten servicen?

7 likes

Mijn zus heeft ook zoiets. Stuurt mij wel eens wat foto’s. Ben altijd verbaasd over de kwaliteit van zo’n leica camera. Ik heb ooit eens een leica m6 met summicron 50 mm lens gehad. Geweldige dia’s mee gemaakt. Ook mechanisch zijn deze camera’s onovertroffen.

Vandaag mag dit opaatje, klaar om te shinen elke keer dat hij onder de mouw vandaan kruipt :star_struck:

15 likes

Hoi. :wave:

Iemand die mij kan helpen aan wat plaatjes, om de pols, van een Citizen CB5010-81L (blauw) of de 81E (zwart). Overweeg een aankoop van een van beiden, als ik er een voor een beetje leuke prijs kan vinden.

Dank enne … lets talk Citizen! :sunglasses:

4 likes

6 likes

Fantastisch horloge😉

2 likes

Dank je wel! Wat is jouw polsomtrek als ik vragen mag? Ik heb 17,5 en verwacht wel dat dit klokkie voor mij tegen de grens aanzit …

1 like

Mijn pols omvang is circa 19 cm.
Horloge komt op de foto kolossaal over vanwege de hoek van de opname.
In real live ziet het er anders uit vanwege de vorm van de kast valt het mooi om de pols :wink:
Zeker het uitproberen waard.

2 likes

Ga ik zeker doen! Dank je wel. :ok_hand:

Dat kan net denk ik.
Ik heb welliswaar niet het exacte horloge is kwestie, maar de AS4020-51E lijkt er aardig op en zit niet verkeerd. Zolang je maar in je achterhoofd houdt dat je hem moet dragen als een dikke klatser :grin:

What he said :slight_smile: Lekker een winkel in lopen en vragem of je hem mag passen :+1:

Edit:

1 extra tip: Neem hem op stalen band. De stalen banden geven deze citizens een groot deel van hun smoel.

4 likes

Of lekker lichtgewicht Titanium
Of lekker klassiek met leren band.
Geeft allemaal een eigen smoel aan deze mooie uitvoeringen.

7 likes

Die is inderdaad nog beter dan staal :ok_hand: De zwarte wijzerplaat op leer vind ik helaas minder geslaagd dan de creme, witte of blauwe op leer. Gelukkig mag ik b*tchen wat ik wil over wat ik mooi vind zonder dat anderen daar wat mee hoeven te doen :grin: Gewoon genieten van onze mooie Hawks :slight_smile: :+1:

1 like

Zeker weten​:wink::+1:

2 likes

Fraaie foto @ElderRuwy, … lekkere bokeh. :wink:

:point_down:

Deze referenties zijn beide Titanium uitvoeringen. Bewust voor gekozen. Oh enne, op leer zeker niet! Ik ben van de matalen banden en inderdaad @seamasterhans1, “stalen banden geven deze citizens een groot deel van hun smoel.”

2 likes

Succes met jouw keuze!
Kan niet missen met deze modellen :wink::+1:

3 likes

15 likes

!

15 likes

Knoop doorgehakt.
Het wachten is begonnen, … :wink:

5 likes

Lekkerrrrrr!!! :ok_hand:

2 likes