Het Grote incoming topic. Deel IV

Die is al verkocht. :joy:

1 like

Pfff, ik kan je echt niet bijhouden! Top keuze deze :ok_hand:

1 like

Mooie wijzerplaat!

Mooi ding! Ik ben benieuwd hoe hij bevalt, of dat net zo goed werkt als de Weishi’s.

1 like

Haha :smile: Thx!

Incoming, een serieuze dikke Citizen Eco-Drive grab & go klatser in Titanium uitgevoerd met een frisse blauwe wijzerplaat (ref. CB5010-81L) waarvoor de leesbril weer van stal moet.
Lekker druk plaatje! :wink:

In een aantal opzichten weer ‘een eerste’, bijvoorbeeld omdat ik niet eerder een Citizen heb gehad … ben erg benieuwd naar de kwaliteit en draagbaarheid! Dit ding heeft al langer mijn aandacht, nu de knoop maar eens doorgehakt.

(Plaatje geleend van Google)

Waarschijnlijk woensdag in huis! Jippie. :beers:

24 likes

Haha lekkere klatser dit! :muscle: Toppie :laughing:

Ps ik heb wel zo’n 10-15 verschillende van dit soort Citizens gehad…supergoed spul en zeker voor die centen. Zitten wij hier op HF elkaar gek te maken met klokkies van 3k en hoger… :rofl: :sunglasses: :see_no_evil:

6 likes

Mooi apparaat met veel handige opties.
Maarrre…@junior heeft stevige polsen? 47mm diameter!

2 likes

Gemiddeld geloof ik, 17,5cm omtrek.
Ik heb een vergelijkbare maat omgehad, vond ik prima en ik heb even hier op HF en in den lande wat fotomateriaal opgezocht en polsomtrekmaten gevraagd. Ik denk dat het nét kan allemaal. Ik ben niet zo van de damesmaatjes, … :wink:

Ik kan net zo goed genieten van een leuke Swatch van een paar tientjes, monnies is niet wat mij drijft in mijn gevoel voor een leuk klokske. :sunglasses: Ik kan trouwens aan de buurman ook een lijstprijs van 650 euro voor een Citizen niet uitleggen hoor. Snapt 'ie niks van!

We leven hier in een compleet andere wereld … “let’s talk watches” hè. :joy: :rofl:

3 likes


Zaterdag ophalen. The Green Brum. :+1:

12 likes

Helemaal mee eens!
Ik heb er ook al veel gehad en nog steeds zonder enige problemen.
Top kwaliteit en uitstraling :wink:

1 like

Goede keus hoor!
Krijg je echt geen spijt van👍

5 likes

Dank je wel!
Ik ben ontzettend benieuwd, ik heb deze uitvoering niet in het echt gezien. Wel een wat oudere uitvoering in staal, dus de maat om de pols is me inmiddels wel bekend. Het draagcomfort, … ik heb nog geen idee enne wat je er allemaal mee kan (ziet er ingewikkeld uit… :sunglasses:) weet ik ook nog niet. Spannend. :wink:

Draagcomfort is super…in het begin moet je wel wennen aan het lichte gewicht :smirk:
Daarna heerlijk :+1:
Perfect maatje om de pols.
Tevens de matte en gepolijste titanium delen van de kast en band geven cachet😉
Ben benieuwd naar jouw beleving.

1 like

Dat geloof ik direct. Toen ik na mijn Tudor Pelagos een stalen Seiko om de pols deed had ik ineens in de gaten hoe licht Titanium eigenlijk draagt. Dat is ook de reden dat ik niet voor de stalen uitvoering heb gekozen, lijkt me bij deze afmeting een tikje te zwaar.

Mijzelf kennende maak ik wel een NA, met wat plaatjes en de eerste ervaringen. :wink:

3 likes

:+1:

Deze zaterdagochtend in huis.

20 likes

Zou zo maar eens kunnen :wink:
Eerst eens goed in het echt besnuffelen :mask:

HOPPA zeg

Hij is bijna thuis.

5 likes