Nah.
Het is oa 6r15 tegen 6r35. Voor mij voelen ze kwalitatief gelijkwaardig aan en ik ben het met jullie eens, maar de MSRP van de SPB077 is $1.050 tegen $1.200 van de SPB143.
Oké, 10% duurder en een verser uurwerk. Dus toch een (klein) stapje ‘vooruit’.
Wist ik niet. Thanks!
Ik heb ze naast elkaar gelegd, gepast, uitvoerig vergeleken maar nee : voor míj een vervanging.
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar het voegde voor mij niks extra toe (mede door de Aquis, de 143 hangt een beetje die kant op dus dan heb ik een soort van mix tussen de 077 en de Oris).
Wel een prachtig horloge hoor, absoluut een topper. Als ik die andere twee niet had gehad zou ik de 143 onmiddellijk kopen. En jij hebt geen Aquis, dus voor hetzelfde geld zeg jij gelijk ik wil hem !
Even rondbellen waar je hem kunt passen met de 077 om?
Inderdaad, ik moet ze gewoon even naast elkaar leggen. Komt wel. Eerst komende week even spelen met mijn ‘incoming’, … iets totaal anders.
En nu? De 077 om de pols …
Op MP staat een mm200 voor 350 euro, misschien dat iemand nog een zoekt.
Deze “heeft geen manoementen” … ik heb toch wat twijfels.
Ene Mario uit Coevorden vraagt trouwens de hoofdprijs! Leuk man, eentje die te goedkoop is en waar niks van klopt en eentje te duur. Je zou maar moeten kiezen.
ja he? Niet te licht, niet te zwaar, mooi met die afgevlakte rondingen (klopt dit ) .
Hij had van mij ietsiepietsie breder gemogen, maar ok. Misschien dat 20 mm weer te breed was, dus dan hebben we het over welgeteld 1 mm te smal
Eens! Mooi afgewerkt ook, super.
Ik de SPB077 net even kennis laten maken met een volgens sommigen veuls te dure ‘vintage’ Erika enne zoals zo vaak, dat draagt prima. Vind ik …
Ik ben trouwens op zoek naar 2 extra bandpennen (pushpins) als reserve. Iemand die nog ergens liggen toevallig? Ik heb zelf wel 20mm bandpennen maar op deze Seiko zitten nogal dikke bandpennen die ik zelf niet heb liggen. Past allemaal niet zo lekker. Origineel lijkt me het beste.
Echt hè!
Volgens mij heb je dit er net nog even stiekem bijgezet, terwijl ik niet zat op te letten. Oh oh. Maar ûh, nee! Gewoon op de stalen band is 'ie op z’n mooist. Vind ik.
Je weet ook niet wat je wil hè.
Het midden van de bracelet ligt iets hoger dan de vlakken links en rechts.
Daarmee ligt het midden gelijk met de lugs.
Dat is een mooi detail.