Op MP staat een mm200 voor 350 euro, misschien dat iemand nog een zoekt.
Deze “heeft geen manoementen” … ik heb toch wat twijfels.
Ene Mario uit Coevorden vraagt trouwens de hoofdprijs! Leuk man, eentje die te goedkoop is en waar niks van klopt en eentje te duur. Je zou maar moeten kiezen.
ja he? Niet te licht, niet te zwaar, mooi met die afgevlakte rondingen (klopt dit ) .
Hij had van mij ietsiepietsie breder gemogen, maar ok. Misschien dat 20 mm weer te breed was, dus dan hebben we het over welgeteld 1 mm te smal
Eens! Mooi afgewerkt ook, super.
Ik de SPB077 net even kennis laten maken met een volgens sommigen veuls te dure ‘vintage’ Erika enne zoals zo vaak, dat draagt prima. Vind ik …
Ik ben trouwens op zoek naar 2 extra bandpennen (pushpins) als reserve. Iemand die nog ergens liggen toevallig? Ik heb zelf wel 20mm bandpennen maar op deze Seiko zitten nogal dikke bandpennen die ik zelf niet heb liggen. Past allemaal niet zo lekker. Origineel lijkt me het beste.
Echt hè!
Volgens mij heb je dit er net nog even stiekem bijgezet, terwijl ik niet zat op te letten. Oh oh. Maar ûh, nee! Gewoon op de stalen band is 'ie op z’n mooist. Vind ik.
Je weet ook niet wat je wil hè.
Het midden van de bracelet ligt iets hoger dan de vlakken links en rechts.
Daarmee ligt het midden gelijk met de lugs.
Dat is een mooi detail.
Oh wacht, zit je nog steeds daarover te klieren. Ja, die heb ik niet en dus ook geen foto.
Ziet er top uit! Niets meer aan doen.
Titanium
42mm
6r35
ca. 1300 €
Zal ongetwijfeld mooi zijn.
Maar het bevestigt mij ook wel weer een beetje in mijn ‘oude filosofie’ dat een Seiko dan ook weer vlug gelijk elke Seiko is…
Of zeg ik nou weer wat geks?
Vind die blauwe 187 niet gek eerlijk gezegd! Enne afgezet tegen de adviesprijs van de 077 (1100 euro) lijkt 'ie ook niet te duur, met zijn 1300 euro voor een Titanium uitvoering. Zal wel lekker licht dragen.
Qua wat dan? Oh enne, tuurlijk … alle ‘heritage’ duikers lijken op elkaar maar de collectie kent toch vele variaties (vind ik).
Moet zeggen dat die nieuwe wijzers wel mooi zijn.