MM200 only!

Als het met gesloten beurs kan, ruilen we gewoon. Kom ik vanavond nog langs! :sunglasses:

1 like

Helemaal mee eens!:ok_hand:t3:

4 likes

4 likes

Gisteren de MM200 op een CB03 met originele clasp gezet.:+1:t3:

7 likes

Ah, wist niet dat dit past! De cb03 is toch in principe voor de skx?

Nee voor een MM300. Deze past ook op een MM200, echter kantelt de band wat makkelijker thv de kast als je hem op een MM200 zet.

Zelf niet zo van 't rubber, maar past 'm prima.
Ik vind toch de MM300 rubberen band, die @Pat486 laat zien, iets sportiever qua uitstraling. Maar goed, staal voor mij.

1 like

Erg mooi inderdaad! Alleen ik vermoed dat deze wat te lang is voor mijn redelijk smalle pols. (17,5cm)

6 likes

Ah, die heb ik ook, alleen in het oranje. Dat staat niet zo mooi op een groen horloge🙈

7 likes

Ik vind die SPB143 die @Tonnieb bij ‘incoming’ liet zien toch wel héél fraai! Heb er ook een lekker filmpje over gevonden. :star_struck:

Het is natuurlijk geen MM200, maar ja… dat is de SPB077 eigenlijk ook niet. Dat hebben liefhebbers er ooit eens van gemaakt, Seiko weet zelf van niks. :sunglasses:

Wat zou jij doen als je nu een SPB077 zou hebben en de kans zou krijgen om te ruilen tegen deze nieuwe 143?

De 077 is door de smalle duikring en de dikke ‘pijlwijzers’ bepaald geen eenheidsworst, wat dat aangaat een bijzondere uitvoering! De 143 doet toch meer denken aan een mainstream duiker, maar wel een héle mooie. Vind ik.

Polletje dan maar?

• Ik zou mijn SPB077 inruilen voor een SPB143.
  • Doe niet zo raar! De SPB077 is véél bijzonderder.
  • Ik zou willen zeggen, ‘iets anders’ maar ik mag alleen kiezen tussen ruilen of niet …
  • Ik heb weer eens geen mening.

0 stemmers

Fijn weekend! :beers:

5 likes

Hoewel de SPB143 een hele mooie duiker is en wellicht ook iets hoger op de ladder staat, heeft deze een hele vertrouwde, brave uitstraling. Lastige keuze, maar ik neig net iets meer naar de SPB077.

1 like

Is dat zo? Qua adviesprijs zijn ze nagenoeg even goedkoop, ûh duur … enne allebei ook Zaratsu afgewerkt etc. Zelfde uurwerk dacht ik ook gezien te hebben. Of is er een upgrade geweest? Voor mij doet de een niet echt onder voor de ander.

Nah.

Het is oa 6r15 tegen 6r35. Voor mij voelen ze kwalitatief gelijkwaardig aan en ik ben het met jullie eens, maar de MSRP van de SPB077 is $1.050 tegen $1.200 van de SPB143.

1 like

Oké, 10% duurder en een verser uurwerk. Dus toch een (klein) stapje ‘vooruit’.
Wist ik niet. Thanks! :ok_hand:

2 likes

Gelukkig hoef ik niet te kiezen…:grin:

12 likes

Ik heb ze naast elkaar gelegd, gepast, uitvoerig vergeleken maar nee : voor míj een vervanging.
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar het voegde voor mij niks extra toe (mede door de Aquis, de 143 hangt een beetje die kant op dus dan heb ik een soort van mix tussen de 077 en de Oris).

Wel een prachtig horloge hoor, absoluut een topper. Als ik die andere twee niet had gehad zou ik de 143 onmiddellijk kopen. En jij hebt geen Aquis, dus voor hetzelfde geld zeg jij gelijk :star_struck: ik wil hem !
Even rondbellen waar je hem kunt passen met de 077 om?

1 like

Inderdaad, ik moet ze gewoon even naast elkaar leggen. Komt wel. Eerst komende week even spelen met mijn ‘incoming’, … iets totaal anders. :sunglasses:

En nu? De 077 om de pols … :heart_eyes:

6 likes

Wa een lillik ding die groene :clown_face:

7 likes