MM200 only!

Fotootje van vanmiddag. Die brush :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Net Omega met de moonwatch, je kunt nooit genoeg reïnterpreteren … zolang de kassa rinkelt gaan ze lekker door. :sunglasses:

Jongens jongens, hadden we maar een bak geld uit te geven…:grin:

2 likes

Jaa…

Er hoeft niet meer gemod te worden.,:slight_smile:

Maar die ‘Old school’-stijl van die matzwarte wijzeraanzet tegen die matzwarte wijzerplaat van de 077 vond ik ook niet mis.

Als je heel vlug kijkt zie je nu een
Sumo :clown_face:

Eens!

5 likes

Heel tof ding wordt dat ook!

Echter wel uitgevoerd in staal, hij komt niet in titanium :wink:

3 likes

6 likes

3 likes

Haal dat rare Franse stuk onderbroek-elastiek er toch af man ! :face_with_raised_eyebrow::crazy_face:

1 like

:joy:
Het is een BH bandje, althans de sluiting is net zo onhandig! Hoe ik dat weet? Tja … :sunglasses: het draagt overigens wel lekker zo, met deze Erika’s.

Vraagje aan de kenners:

Zit er op de kroon van de MM200 ook een diashield coating? En zo ja: hoe is deze het beste te polijsten?

Ik heb een zeer oppervlakkige “veeg” op de kroon zitten, welke ik er graag uit zou willen (laten) polijsten.

Alvast bedankt voor de reacties!:+1:t3:

3 likes

Great blue hole monday…

15 likes

crossje. Vinden we hier niet erg toch :see_no_evil:

10 likes

Geheel niet erg… :+1:

1 like

Die nieuwe blauwe MM200 ziet er goed uit.

8 likes

Mooi! Die staat bij deze op mijn lijstje

2 likes

Iemand al de lug to lug ergens kunnen vinden? Ziet er wel gaaf uit weer. Ik ben fan van de gehele lijn nieuwe modellen.

1 like

Ik ga er van uit dat de kast dezelfde is als bij de huidige MM200.

@Apeks dank voor het plaatsten van het filmpje! Heb eerder vandaag meer info erover gezocht, maar niet echt gevonden.
Het is een prachtige uitvoering. Wat me wel opvalt (tegenvalt?) is de algehele kwaliteit van de kast. Het lijkt alsof deze al even is gedragen. Op veel plekken lichte beschadigingen / oneffenheden. f licht dat aan mij? Wat mij verder teleurstelt is de kwaliteit van de minutenwijzer. Aan de centrumkant zie je volgens mij beschadigingen van, vermoedelijk, het plaatsen ervan (03:13). Of zie ik nu (weer) iets wat er niet is?

1 like

:arrow_down: