Citizen only deel 2

Zeker weten​:wink::+1:

2 likes

Fraaie foto @ElderRuwy, … lekkere bokeh. :wink:

:point_down:

Deze referenties zijn beide Titanium uitvoeringen. Bewust voor gekozen. Oh enne, op leer zeker niet! Ik ben van de matalen banden en inderdaad @seamasterhans1, “stalen banden geven deze citizens een groot deel van hun smoel.”

2 likes

Succes met jouw keuze!
Kan niet missen met deze modellen :wink::+1:

3 likes

15 likes

!

15 likes

Knoop doorgehakt.
Het wachten is begonnen, … :wink:

5 likes

Lekkerrrrrr!!! :ok_hand:

2 likes

Ik word hier zo hebberig van:

19 likes

@sq100 :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik snap waarom je hem niet verkoopt…

Niet gek toch @Aqualand een c023

Ik kan trouwens 0 verschil vinden in een c022-088219 en deze c023-089235

Zou het gewoon een ander “fabriek” zijn?

6 likes

16 likes

De titanium variant is ook heel speciaal natuurlijk, maar deze oogt mooier :wink:

3 likes

weer een heugelijke dag voor mij :smile:
niet verwacht dat ze zo vroeg aan de deur zouden staan :open_mouth: gewoonlijk is het korter tegen de middag aan :slightly_smiling_face:

maar zo veelste beter :ok_hand:
vanaf nu mag ik zeggen dat de bullhead collectie in de verzameling op z’n einde gelopen is :ok_hand:
nadat ik de goudkleurige (1973 model) goed en wel had besteld was ik al weer in de weer voor een ander model, namelijk het 1978 modelletje, ik had het er al over in de voorstelling van mijn vorige NA.

en ik had er een tweetal op het oog op de site waar ik de 1973 model vandaan had en was reeds in de weer om voor één van de twee te gaan, uiteindelijk heb ik er 1 kunnen wegkapen maar wel met mijn geldbeugel serieus pijn te doen :grimacing:
maar dat heb ik er wel voor over, je bent een liefhebber of niet, niet?

zoals jullie wel zullen weten was mijn eerste 1978 model met de witte wijzerplaat dus moest de (en is de) zwarte wijzerplaat er nu ook :sweat_smile:

het is nu nog afwachten hoe deze bullhead zich gaat gedragen, want ook ik heb reeds de nodige “kat in de zak” binnen gehaald :cry:

maar daar ga ik nu niet over piekeren, het is nu genieten geblazen :smiley:
laat ons eens beginnen met wat foto’s, niet?

de twee samen :ok_hand:

en nu alleen in de spotlight :smiley:

25 likes

Gaaf!!! :heart_eyes:
Je weet ze wel te vinden. :grinning:

2 likes

Prachtig Ludo!

1 like

10 likes

Ik kan ook weer in dit topic plaatsen :hugs:

16 likes

Dit oudje is onderweg, misschien wordt het ooit nog wat. :smiley:

8 likes

heb me nog eens bezondigd op een bandenwissel en ben best wel tevreden :ok_hand:

10 likes

@slin , leuk dat je er weer bent :ok_hand:

1 like

Hey @anon59165879HF …thnx man…ben niet echt weg hoor :grin: …gewoon een stuk minder actief :wink: …Ligt ook een beetje erg veel aan de Orca…sinds ik hem weer heb en op originele titanium band krijg ik hem amper van de pols :hugs:

BTW…wat ga jij in een sneltreinvaart met die prachtige aanwinsten :ok_hand:t2::smiley:

20 likes