Het Grote incoming topic. Deel IV

Dank je wel!
Ik ben ontzettend benieuwd, ik heb deze uitvoering niet in het echt gezien. Wel een wat oudere uitvoering in staal, dus de maat om de pols is me inmiddels wel bekend. Het draagcomfort, … ik heb nog geen idee enne wat je er allemaal mee kan (ziet er ingewikkeld uit… :sunglasses:) weet ik ook nog niet. Spannend. :wink:

Draagcomfort is super…in het begin moet je wel wennen aan het lichte gewicht :smirk:
Daarna heerlijk :+1:
Perfect maatje om de pols.
Tevens de matte en gepolijste titanium delen van de kast en band geven cachet😉
Ben benieuwd naar jouw beleving.

1 like

Dat geloof ik direct. Toen ik na mijn Tudor Pelagos een stalen Seiko om de pols deed had ik ineens in de gaten hoe licht Titanium eigenlijk draagt. Dat is ook de reden dat ik niet voor de stalen uitvoering heb gekozen, lijkt me bij deze afmeting een tikje te zwaar.

Mijzelf kennende maak ik wel een NA, met wat plaatjes en de eerste ervaringen. :wink:

3 likes

:+1:

Deze zaterdagochtend in huis.

20 likes

Zou zo maar eens kunnen :wink:
Eerst eens goed in het echt besnuffelen :mask:

HOPPA zeg

Hij is bijna thuis.

5 likes

Mooi ding! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb een Citizen CB0010-02E in 43mm op een 17,5 pols, maar ik vind het net een tikkie te groot. Wel top horloges hoor, hoeft echt nooit iets aan te gebeuren, staat altijd op de seconde goed. Alleen die 23mm bandenmaat :grimacing:

1 like

Hier mist een getalletje volgens mij … :thinking:

De bandenbreedte vind ik voor de grootte van de kast wel oké eerlijk gezegd. Ik ben zelf geen bandenwisselaar, dus ook geen probleem dat het niet een veel voorkomende maat is. Ik laat de Titanium band lekker zitten. Ziet er prima uit.

1 like

Klopt, sorry. FTFY

Deze zit op leer. Vrij grote afstand tussen de gaten en zat daarom niet lekker. Er is ook nog een vouwsluiting van Citizen, en deze past beter, maar het geheel wordt er erg dik van. Ik ben nog zoekende.

1 like

Aha, nou snap ik ook meteen waarom je de bandenmaat ter sprake bracht. Jij hebt 'm op leer. Mooie uitvoering trouwens! :ok_hand:

1 like

Jep, totaal geen bandenswappers :sweat_smile:
Ik heb die van mij tweedehands overgenomen voor een sexy prijsje. Ding is uit 2009, na controle was de conclusie dat er niks hoefde te gebeuren. :smile: onverwoestbaar! :mechanical_arm:

1 like

Dank je. De wijzerplaat is echt mooi, veel kleuren bruin-zwart in vol licht. De foto’s op chrono doen hem geen eer aan. Nu enkel nog een bandje dat net zo goed is.

1 like

10 likes

Deze bandjes zijn in aantocht, met dank aan @slls. Bedankt voor de uitvoerige correspondentie, ik kijk uit om ze aan mijn horloges te mogen zetten. Ze zien er werkelijk fantastisch uit!

7 likes

Mijn vrouw is een weekend in Valkenburg met vriendinnen. Zag ze deze in de etalage liggen.
Heeft ze gekocht voor me…:innocent:
Me so happy…

65 likes

Goeie smaak heeft ze.

1 like

Lang naar gezocht deze pulsar automaat, gisteren op MP was het raak wordt zelden aangeboden :grinning:

11 likes

Wat heb jij het getroffen met zo’n vrouw. Proficiat met beide!

3 likes