Het Grote incoming topic. Deel IV

Dat is zo…:innocent:

1 like

Wat een top vrouw :sunglasses::+1:

2 likes

Dank jullie…:+1:

1 like

Al langer aan het kijken naar dit model, en ik heb net een horloge verkocht dus op de bekende bestelknop gedrukt. Eerst iets verkopen en dan weer kopen(proberen we)

Er staat nog een Marc & Sons te koop. :wink:
Nu deze besteld.

Reise RESOLUTE - ALPINE WHITE .Als het goed is in januari op de mat.
Was nog op zoek naar een horloge met witte plaat.

• Solid Titanium with ULTRAHex Coating (up to ~1200Hv hardness)

• SII NH35A Automatic Movement

• 100m (330ft) / 10ATM

• Screw-down crown with custom reverse engraved logo

• FULL LUME Sand textured dials with applied indexes

• Swiss Superluminova C3 & BGW9

• Sapphire Crystal with inner-side Super-AR

• Tropics rubber strap with custom titanium hardware and leather backing

• Screw-down solid titanium caseback with VITON® gasket

• Included extras: Tarpaulin watch pouch

• 40.5mm case width

• 11.5mm case thickness

• 46mm case length /lug-to-lug

• 20mm lug width tapers to 18mm at buckle

• Weight: 65g

6 likes

Knap horloge! Ik vind die met de grijze plaat wel bijzonder. Heeft wat weg van een grand seiko

1 like

Logisch! Doe mij zo’n vrouw … :joy:
Mooi horloge, veel draagplezier.

1 like

Al even geleden besteld bij Monsterwatches, mijn eerste duikhorloge😇

Seiko SKX007J, vlak saffier met blauwe coating, lumed ceramische bezel insert op een Solid Jubilee😍

Het horloge heb ik nog niet, dit is wat ik heb kunnen vinden wat er het dichtste bij komt:

Ben erg benieuwd😎

13 likes

Zojuist een vintage Seiko EL-370 aangeschaft op buyer… Ik had nog wat nodig om de onderdelen, die ik bij buyer kon kopen, kostenspreidend naar hier te krijgen :innocent:, ander zou ik €20 verzendkosten moeten betalen voor een onderdeeltje van €10… (Goed excuus om een nieuw horloge aan te schaffen…)

5 likes

Zondag avond hopelijk overdracht

32 likes

Oef! Fraai!! :star_struck:

1 like

Damnnnn son :facepunch:

1 like

Fraaie combinatie !

Hoe bestel je dit erbij met zo’n ceramische bezel?

Nice!! Super vette Seamaster :+1:

1 like

Toen ik vandaag thuiskwam, lag er een envelop met leuke inhoud. Nadat ik de inhoud uitgepakt had, even de bandjes bekeken. Wat kan ik zeggen? Ze zijn nog mooier dan op de foto! Dus meteen even het bandentooltje gepakt en de horloges, waar deze bandjes op moeten, erbij gepakt. Het was nog even wat gepriegel met het blauwe bandje, maar dat komt door de nauwe ruimte tussen de kast en de springbar van de Lord Matic. Maar het past nu wel, en nu kan ik eindelijk mijn Lord Matic dragen, zonder dat het bandje te zeer knelt. Want dat was wel een probleem.

De lichtbruine had ik oorspronkelijk voor mijn Sportsman gepland, maar stond veel beter bij de Weekdater. Zie hier het resultaat:

En dan nog het donkerbruine bandje op de Sportsman:

En nog een verzamelfoto:

@slls Bedankt! Ze zijn echt heel erg mooi, ik ben er heel erg blij mee!

8 likes

Mooie kleur blauw zeg :ok_hand: Is dit het Buttero leer of Badalassi. Ik gok de eerste…

Zo… Dat saffiertje zit erin… (Waanzinnig snel van monsterwatches!)… Nu de echt interessante dingen nog :sweat_smile:

Lekkere placeholder wijzers dan maar :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Het is toch Badalassi (Ortensia Wax). En inderdaad mooie kleur blauw, past perfect bij het horloge. Ook al lekker soepel, en aangezien het Pull-up leer is, zal het alleen maar mooier worden, naar mate ik het horloge zal dragen.

Hij is er hoor. :heart_eyes:

30 likes

Oef, die wijzerplaat is gaaf zeg! Van harte, veel draagplezier. :ok_hand:

1 like