De lume geldt voor de wijzers en uurmarkeerders.
Echt mooi en helder in het donker ondanks de lichte wijzerplaat:+1:
Dan zal dat op de Baai vast een slechte poging tot photoshop zijn geweest. Dat ding is overigens net verkocht voor zo’n 320,- Euro. Dan ben ik toch blij met mn zwarte op staal in een full set voor aardig wat minder
Moet ook toegeven dat ik aangenaam verrast ben met de kwaliteit van deze dingen. Ik heb hem gekocht als probeersel uit angst dat hij te groot zou zijn. Maar hij zit nu al een paar dagen onafgebroken om de pols. Dus dit wordt een blijvertje denk ik. (Tenzij ik kan upgraden naar titanium!)
Ja idd.
Ik had ook hetzelfde idee bij dit horloge jaren terug. Eenmaal om de pols was ik overtuigd.
Heb er al een aantal gehad, weer verkocht toch maar weer opnieuw gekocht met andere wijzerplaat of titanium of leren/stalen band.
Staat jou goed Marco. Genieten nu!!
Is voor jouw doen inderdaad een kleintje! … wel gaaf ding.
Staat ook hier nog op de persoonlijke lijst!
Lekker bezig heren!
@junior Hoe is dat zo met die extern draaibare bezel? Ik mis telkens het kroontje op 8 uur… Geen kliks en een constante weerstand? Die kroon @ 8 is bij mijn 11 jaar oude model namelijk zo stug als maar kan…
Ik ben er nog niet echt mee aan het spelen geweest.
Heb een heel boekwerk liggen hoe de ‘rekenliniaal’ (E6B) te gebruiken, dus daar ga ik even voor zitten. De ring voelt op zich spoepeltjes aan, maar wel met voldoende weerstand om niet vanzelf rond te gaan. Ik ben sowieso best wel onder de indruk van de algehele kwaliteit, die is helemaal prima voor een horloge in deze prijsklasse. Het is mijn eerste Citizen, zeker geen tegenvaller!
Voor een eerste citizen heb je een erg leuk model te pakken ja lekker van genieten
Voor iedereen die hem zoekt:
De prijs werd mij iets te veel voor iets wat ik zie als enkel een goed uurwerk met goede wijzerplaat. De case is aardig uitgeleefd.
Wil je er niet nog een blauwe bij hebben?
Voor de afwisseling …
Zeker!
Ik heb hem ook in het zicht staan. In de watchwinder. “Gast? Watchwinder, ûh quartz!” Ja, ding staat niet aan natuurlijk …
Ik wil toch wel weer heel erg graag weer een Marathon TSAR proberen en ik vind één grab & go quartz voldoende. Dus deze dikke blauwe moet ervoor wijken.