Citizen only deel 2

Deze verveelt nooit :heart_eyes:

9 likes

Ik had hem vroeger ook. Het leek wel een count - down teller van een explosief en dan piep.piep.piep.

CTZ Leopard :hugs:

15 likes

Okido… even een korte (Citizen-gerelateerde) vraag tussendoor :grin:

Ik heb last van keuzestress; Ik zoek een leuke groene strap om m’n Landmaster eens van wat anders te kunnen voorzien dan de originele titanium band.

Nu zijn er twee opties:
  • Barton Elite
  • Barton Canvas

0 stemmers

Welke adviseer jij? Mijn ervaring met Barton is noppes, dus laat ik mij graag adviseren door de kenners.
Voor degene die niet weet hoe de betreffende Landmaster er uit ziet:

4 likes

Ook geen ervaring, maar ben echt een canvas liefhebber … Succes met de keuze :sweat_smile:

2 likes

Alle drie prachtig Ludo! :heart_eyes:

Zijn de wijzerplaten van de chronomasters van hetzelfde materiaal en is alleen de kleur anders?

1 like

Wil je wat sneller van een canvasband genieten:
https://www.amazon.nl/dp/B07RXNSLL2/ref=twister_B07ZPF9729?_encoding=UTF8&psc=1
Archer bij amazon is vergelijkbaar met Barton.

1 like

Ik zie ook wel eens van deze banden van Archer, meen ik.
Lijkt op het oog hetzelfde, maar iets goedkoper op Amazon.
Weet niet of er verschil in kwaliteit is. Geen ervaring mee.
Maar kekke kleurtjes en leuk voor casual zomer.

Edit: op hetzelfde moment zitten typen als hierboven :slight_smile:

2 likes

Haha, dat zeg ik!

2 likes

Dank voor de tip! Ik zag al op amazon.de dat zij daar de Barton straps even snel konden leveren als de archer straps, tegen een meerprijs van 50 cent :laughing: Vandaar dat ik mijn pijlen al op Barton had gericht :wink:

1 like

Aha, kijk aan. Een poosje terug waren ze niet of nauwelijks leverbaar, de Bartons. Toen heb ik een paar Archers besteld. Zijn echt vergelijkbaar.

2 likes

Zijn ze lang?

Voor mij is dat al snel te lang, maar zo’n grote overhang vind ik lelijk op mijn pols.

Top! Ik noteer hem als backup :slight_smile: De hardware op de Barton lijkt mij toch ietsje netter dan die van Archer.
(Verrassend dat niemand fan is van die Elite :sweat_smile:)

1 like

Er zijn wel fans:

1 like

Lengte van Archer 22mm band: gespdeel 7,5cm, gaatjesdeel 13cm
Barton: 7,5cm en 12,5cm.

3 likes

Zoals @Arend al zegt: ik vind deze banden geweldig. Inmiddels heb ik er drie in verschillende maten en kleuren: 22mm voor de G-Shock, 18mm voor de Amphibia en 20mm voor allerlei.

2 likes

dank je :ok_hand:
yep :smiley: alle twee met hetzelfde beroemde washi papier :ok_hand:
er is ook nog een zwarte in omloop en deze zou het plaatje volledig maken maar dat is iets teveel van het goede :shushing_face:

1 like

12 likes

10 likes

18 likes