NA… @Piede …de blauwe (jouw favoriete 
) nu ook erbij 
Dit moet wel je mooiste automaat zijn.

Hoezo?
Die is gaaf Nils!

Cool Nils! Nu heb je 2 blauwe Courageous duikers!
Ben benieuwd of je deze ook zo gaat waarderen als ik 
Thanks Peter 

Omdat het een als nieuwe Citizen is natuurlijk…

Geintje natuurlijk, niet te serieus hé.
tof!
Yep. Heb dat model en eventueel andere nieuwe Signatures waar je het destijds over had, nooit ergens gezien verder
Heb jij daar nog wel eens iets van meegekregen?
True 
Hier te koop…weet niet of dit een legitieme website is 
Hahaha. Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Maar de zwarte zou wel een beetje het derde wiel aan de wagen zijn.
Juist als setje is het perfect!
Over een jaar of 2 staat Japan op de lijst om een vakantie te houden. Ik weet wel zeker dat ik in het vliegtuig terug een chronomaster draag 
De blauwe is ook iets groter dan de witte, niet?
klopt, de witte is 37,5 en de blauwe 40mm
maar ze liggen allebei lekker op de pols

Wat een gave horloges heeft Citizen gemaakt in het verleden!
Ik wil ze allemaal!

Hebberig word ik er van.
Aanvankelijk was ik kritisch, maar ik begin de Promaster steeds leuker te vinden! 
Hij is ook leuk. Zeer comfortabel te dragen horloge, ook op de wat kleinere pols vanwege korte L2L.
Ik draag hem echt met veel plezier en regelmatig.
Niet twijfelen, als je de kans krijgt: kopen.
Helemaal mee eens 







