Citizen only deel 2

Hij is ook leuk. Zeer comfortabel te dragen horloge, ook op de wat kleinere pols vanwege korte L2L.
Ik draag hem echt met veel plezier en regelmatig.
Niet twijfelen, als je de kans krijgt: kopen.

3 likes

Helemaal mee eens :sunglasses:

3 likes

Incoming!

11 likes

Ik zou de gok nemen als ik jou was.

Heb na drie dagen continu dragen consequent een afwijking van 0 seconden per 24 uur mogen noteren op mijn promaster tov time.is dus dat valt niet tegen :upside_down_face:

Blijft een schitterend horloge om te dragen met dit weer, als de zon er opvalt in contrast met het titanium :star_struck:

Sinds vandaag ook in blijde verwachting van een full-lume versie op staal. Ben benieuwd hoe dit zich verhoudt in draagcomfort. Heb nog nooit twee dezelfde horloges gehad van verschillend gewicht/metaal.

14 likes

Deze drie blijven in mijn bescheiden collectie.
Ook merk ik dat het flipper virus steeds minder wordt…

Best een bijzonder gevoel.

10 likes

vooral die bovenste (blauwe) :star_struck: :ok_hand:

1 like

Thanks.

1 like

14 likes

Bedankt allemaal!

Het canvas is inderdaad uitstekend spul!:ok_hand:

10 likes

12 likes

Ik herken dat :sweat_smile:

1 like

En de eerste is binnen!

10 likes

20 likes

Nu nog een rode :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooi!:heart_eyes::+1:

1 like

Ik zit nog in dubio of ik de rode zal kopen🤔

1 like

Blijft mijn favoriet.

7 likes

Wist je dat…

Ik heb vorig jaar mijn NY0040-17LE verkocht maar ik kreeg spijt (tranen met tuiten) en heb hem daarom weer gekocht.
Er stond me nog bij dat het horloge non-hacking was en daarom stond ik er ook een beetje van te kijken dat dit exact hetzelfde horloge handwind en hacking was.

Blijkbaar heeft Citizen het model ge-update met het Miyota 8204, wat ook op de kast staat gegraveerd. In de oudere uitvoering zit het uurwerk zonder hacking, caliber 8203.

Dus wel iets om op te letten op het moment dat je nu nog een nieuwe NY0040 gaat kopen. :grin:

18 likes

Dat was precies de reden waarom ik afscheid genomen heb.
Goed om te weten dat de uurwerk is vernieuwd.

2 likes

De nieuwe versie met 8204 kom wel een keer terug. :rofl:

1 like