Hij is ook leuk. Zeer comfortabel te dragen horloge, ook op de wat kleinere pols vanwege korte L2L.
Ik draag hem echt met veel plezier en regelmatig.
Niet twijfelen, als je de kans krijgt: kopen.
Helemaal mee eens
Ik zou de gok nemen als ik jou was.
Heb na drie dagen continu dragen consequent een afwijking van 0 seconden per 24 uur mogen noteren op mijn promaster tov time.is dus dat valt niet tegen
Blijft een schitterend horloge om te dragen met dit weer, als de zon er opvalt in contrast met het titanium
Sinds vandaag ook in blijde verwachting van een full-lume versie op staal. Ben benieuwd hoe dit zich verhoudt in draagcomfort. Heb nog nooit twee dezelfde horloges gehad van verschillend gewicht/metaal.
Deze drie blijven in mijn bescheiden collectie.
Ook merk ik dat het flipper virus steeds minder wordt…
Best een bijzonder gevoel.
vooral die bovenste (blauwe)
Thanks.
Ik herken dat
Nu nog een rode
Mooi!
Ik zit nog in dubio of ik de rode zal kopen🤔
Wist je dat…
Ik heb vorig jaar mijn NY0040-17LE verkocht maar ik kreeg spijt (tranen met tuiten) en heb hem daarom weer gekocht.
Er stond me nog bij dat het horloge non-hacking was en daarom stond ik er ook een beetje van te kijken dat dit exact hetzelfde horloge handwind en hacking was.
Blijkbaar heeft Citizen het model ge-update met het Miyota 8204, wat ook op de kast staat gegraveerd. In de oudere uitvoering zit het uurwerk zonder hacking, caliber 8203.
Dus wel iets om op te letten op het moment dat je nu nog een nieuwe NY0040 gaat kopen.
Dat was precies de reden waarom ik afscheid genomen heb.
Goed om te weten dat de uurwerk is vernieuwd.
De nieuwe versie met 8204 kom wel een keer terug.