Het Grote incoming topic. Deel V

Dat is idd een mogelijkheid. Maar ik zal hem eerst gewoon dragen. Ik zie het glaasje vervangen als modden, en modden als vals spelen. Zit in mijn hoofd, ik weet het…

1 like

Klopt! Goed checken of je dit uurwerk hebt, de 8204. Het model is onlangs ge-update.

7 likes

Verdorie. Net gechecked, en het is nog het 8203 kaliber. Ergens hoop ik gewoon dat de info op de website verouderd is.

Die versie is ook handwinding, alleen geen hacking. Niks mis met de versie zonder hacking. Veel Pateks zoals volgens mij de Nautilus 5711 heeft ook geen hacking.

1 like

Dat vind ik eigenlijk onacceptabel voor een horloge in die prijsklasse. Maar de nautilus is dan ook nooit door militairen ingezet geweest.

1 like

Van Amazon? Dan hoef je je geen zorgen te maken. :sweat_smile: :ok_hand:

Hier meer info.

1 like

Nope. Via horloge.be. Onze lage landen webshops moeten ook kunnen leven :slightly_smiling_face:

4 likes

Zijn lekkere modellen! Congratz

1 like

Ik wilde voor de nieuwe 5000u gaan, maar toch is het deze geworden:

7 likes

Wel een NOS exemplaar … maar zou zelf toch liever ook hack + handwind hebben

1 like

Daarvoor moet ik het niet doen. Het ding zal ook gedragen worden.

Ik draag die van mij met plezier, alhoewel ze iets verschillen dan die van jouw! Heb ze vaker om dan de andere modellen thuis.

11 likes

Incoming :star_struck: :star_struck:

I’m so exciteeed, and I just can’t hiiiide it :laughing:

21 likes

:joy:

2 likes

Ja die zijn heerlijk! Wil het wel eens proberen, zo’n fluted bezel.

1 like

Perfect, nou je hebt ze bijna binnen. Anders mag je gerust een keer langskomen om die van mij even uit te proberen.

1 like

Mooi hoor, heb je eventueel referentienummers van die modellen?

Echt een mooie deze. Ook erg lastig te vinden. Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Fortis is een cool merk. Van harte gefeliciteerd :sunglasses::+1:

1 like

Klopt, maanden naar uitgekeken via verschillende platforms en nooit één gezien. Gelukkig kreeg ik een gouden tip dat er één op C24 stond, snel gereageerd en onderhandeld. Echt een gelukje! Zou deze week binnen moeten komen :star_struck:

Thanks kerel :sunglasses: Nog een paar dagen wachten!

2 likes