Het Grote incoming topic. Deel V

Allebei besteld. Even kijken welke het leukste is!

13 likes

Vrijdag aanstaande is de dag

36 likes

Het is definitief …incomming…

Hoe vet.!

60 likes

dit is eentje van het internet…

maar binnenkort mag ik hem zelf fotograferen :smiley:
samen met deze twee,

59 likes

Mooie plaat Ludo ! :blush:

1 like

Schitterend! Dat wordt een mooi trio samen! :ok_hand:

1 like

Heel tof Ludo!

Je hebt die witte en blauwe een tijdje nu. Heeft een dergelijk horloge met of zonder lume de voorkeur?

1 like

niet echt nee, maar de blauwe heeft in dit geval wel lumme en is tevens het horloge met de sterkste lumme in de verzameling, wel machtig, maar voor de rest geen voorkeur wat de lumme betreft

1 like

Waarom ik het vraag: ik vind dit soort horloges zonder lume altijd mooier op foto’s. Vooral de wijzers. Maar om de pols vind ik lume altijd wel fijn. Afwegingen altijd… :grin:

1 like

Echt een leuk model! Zijn beide gebruikte of heb je nog nieuwe kunnen vinden? Die gouden is wel nice hoor😍

Wordt een uniek triootje en de verwachtingen mbt de foto’s zijn hoog gespannen bij mij, want 3 van zulke peciezelingen vragen om seconde getrouwe synchronisatie,…als ze op de foto gaan… :grimacing:

Wat een superset zeg !

1 like

Beide gebruikt maar in nette staat!

FTFY. :v:

Nice! Heb er ook ooit een gehad, ook een goudkleurige met een zwarte plaat. Vind de prijzen wel te hoog voor wat je krijgt, vooral de band is heel flimsy. Voor de rest tof!

Opzich zou je op Ali een 19mm (volgens mij) band kunnen kopen met solid links. Dan is het zo opgelost. Ga eens kijken of het wat is en anders voor een leuke prijs het blauw in.

1 like

Ik heb zeer lang de boot afgehouden omdat er geen safierglas inzit, en ik een ongelooflijke lomperik ben, maar vanavond toch in een opwelling deze besteld. de Citizen NY0040-17le :

Vast veel leden die ervaring hebben met dit horloge? hoe is de uitlijning? Geen hacking en handwinding neem ik aan? Ik moet de reviews nog beginnen bekijken :sweat_smile:

O ja, dit bandje komt erop: erikas originals uiteraard.

Ben reuze benieuwd. Daarna alleen de Sinn 144 binnen halen, en that’s me done voor dit jaar.

13 likes

Hoe vaak ik dat al mensen heb zien zeggen, hier. :joy: Komt zelden uit.

2 likes

Dat wel maar de rest niet nee.

1 like

Dan zet je er toch saffier in?

1 like

Nieuwste generatie heeft hacking + handwind dacht ik.

3 likes