Na gisteren een polletje te openen waarbij de uitkomst na 56 stemmen uitkwam op 28-28 tussen de Phoibos Nebula Green en de Lorier Falcon II Green/Gilt, zo juist onderstaande groene knaller besteld…
Inderdaad, de Phoibos is incoming!
Kort even de specs:
Miyota 9015 Caliber
Flat Sapphire crystal with 3 layers anti reflective under coating
Water resistance: 150M(500ft)
Case size: 40mm x 46mm x 11mm
Screw-Down crown
Lume:15 layers Super-LumiNova BGW9 on hands and lower dial, 15 layers Super-LumiNova Old Radium on upper dial dots.
heb je hem al binnen? wat is je mening? de enige reviews die ik van dat ding kan vinden zijn op youtube en instagram, en ik vertrouw geen enkele mening op sociale media, zeker niet als de reviewer het bandje gratis heeft toegestuurd gekregen en een China made bandje boven een Blancpain strap waardeert
By far de beste sailcloth die ik ooit heb gezien, gehad of heb vastgehouden. Rafelt niet, is erg mooi afgewerkt en is (na even indragen) ook heel erg comfortabel.
Rond de 80 ekkies is een prima prijs voor deze band is mijn mening.
Volledig eens met @Drebin. Beste sailcloth die te krijgen is. Superstrak gemaakt, perfect stiksel, wordt heel snel heel soepel en comfortabel.
Prachtige sailcloth kwaliteit, stoer uiterlijk maar oogt ook chique door een lichte glans over de band.
Ik was iets meer kwijt (door XL en easy spring bars) maar is elke cent waard. Ik had hem op mijn speedmaster en als dat ding 4.5K kost kunnen die paar euro er ook nog wel bij.
Het is inderdaad heel premium afgewerkt, mooie strap! Wel wat stugger in het begin dan ze mee uitpakken, maar sowieso beter dan de doorsnee sailcloth strap.
De gesp vind ik wel lomp… Daar moet ik nog een vervanging voor zoeken. Een fotootje: