Waarom zou een mens nog meer horloges willen hebben hé?
Dat denk ik ook vaak😂
Ik vraag me af of dat bij mij ooit nog weer normaal wordt… Tevreden met 1 horloge.
Ik ben zo ontzettend snel van: okay en nu?
1 is wel weinig maar als je daar tevreden mee bent…scheelt wel
weer een hoop onrust…
Erg herkenbaar
Nu ik binnenkort stop met werken zal er bij mij denk ik wel een rem op komen.
Mooie les in…
Ik hoop op eerder in mijn situatie. Ik moet denk ik nog tussen de 20 en 25 jaar werken
En heb in 3 jaar een 130 horloges verzameld…
Dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik geen probleem heb
Ik moet nog 35 jaar
Maar met zo’n nighthawk als @jurgen0411 zou ik hetmisschien wel een hele tijd uithouden gave dingen blijven dat.
Edit; zie ik dat je ook de GMT World Time hebt aangeschaft. Mooi duo
Toen ik rond 2008 de Nighthawk en de Havana uitvoering daarvan kocht kon ik er binnen een jaar nog 12 van bestellen
Familie, collega’s en vrienden wilden plots allemaal zo’n prachtig horloge
Net als Nils draai ik ook nachtdiensten. Na 35 jaar is het wel klaar. Niet voor mij maar mijn lichaam wil niet meer.
Overdag altijd veel vrije tijd gehad maar een paar jaar geleden begonnen de slaapproblemen.
De komende 5 jaar wil ik nog best parttime werken zolang ik er maar voor 24.00 uur inlig😊
Wat mij betreft mag iedereen op zijn 60ste met pensioen. Geen punt als je ieder jaar een Citizen te gelde kunt maken , toch:grin:
Mogen we daar je vrouw op bevragen?
Tuurlijk
Dat zullen we maar niet doen
Het blijft allemaal gewoon ons dingetje hoor
Nog steeds eens afspreken met Nils in het mooie Zeeland maar naar België kom ik ook heel graag
Haha altijd welkom
Onwaarschijnlijk gaaf😍
Oei ! Die is wel erg mooi !
Welk type is dat ?
Dankjewel!
Ook bedankt! Dit is de Citizen Signature Grand Touring. Een van mijn absolute favorieten