Daar is die dan.
Knap ding hoor!
Dankje, en al spijt?
Zeker niet! Sterker nog; m’n horlogekist is opgeruimd, er is rust en iemand anders is gelukkig. Ik zie geen verliezers.
Staat je goed tevreden met je keuze?
Kan haast niet anders
Ik ben tevreden leuke duiker ik heb al veel gehad maar deze nog nooit.
Tofste dat ik al gehad heb
Dank u !
ik dacht ik maak eens een foto met een ledlamp op een eco-drive en zie wat er tevoorschijn komt
als je goed ziet kun je achter de wijzerplaat het zonnecelletje waarnemen
iets wat je anders niet waarneemt met gewoon daglicht
Jeetje, die linker op staal, pwoh, die kleurt lekker.
Echt wow
Ik vind die blauwe van Sjaak op rubber echt al super qua kleuren maar dit op staal doet het ook heel goed!
Welke type nr heeft deze Citizen?
Dat is de NY0040-17L.
Van het hele stel heeft ook alleen de blauwe een sunburst. Alle anderen hebben een glossy plaat.
Hier die van Sjaak voordat hij van Sjaak was
En de hele familie voordat ze het huis verlieten
/Spam
Geweldig, bedankt.
De Citizen NY0040-17LEM (set met etui)
is wel begeerlijk:sunglasses:
Even wat nato’s proberen op mijn nieuwe NY0040. Ik denk dat we een winnaar hebben. Die Omega-style nato staat hem erg goed.
@Tmbrszs, heads-up!
Die eerste is echt top🤩
Ben geen fan van nato maar de eerste ziet er goed uit.
En die heb je ook nog allemaal? Ik heb al moeite met mezelf als ik boven de 20 uitkom, vindt een horloge die niet gedragen wordt zo zonde. Dan maak ik er liever een ander blij mee.
edit:
vorige week vol trots foto gemaakt van mijn verzameling, gepost en savonds vrat het aan me. Zei tegen mezelf das veel te veel jongen, wat moet je met zoveel. Inmiddels alweer 2 verkocht en er gaan er nog een laar volgen. Teveel geeft me onrust, voelt voor mij hebberig. En dit is op mezelf gericht he voor de duidelijkheid. En toch, als ik weer iets moois zie…
Heeeeeel mooi!
Indien NATO, dan absoluut de eerste!