Citizen only deel 2

Haha, wat een verzameling. Leuk! :slight_smile:

2 likes

Nee toch ? Die lijkt er niet op.

Ik bedoel deze …

7 likes

Alstu :grinning: :+1:

1 like

best noice die serie 8, doet me een beetje denken aan de Ingenieur

870

831

10 likes

Sorry, My Bad…

1 like

Bedankt !
Wow, wat gaaf ! En ik vind hem geweldig op staal ! :heart_eyes:

Haha, no worries :wink:

1 like

Die blauwe is ook erg mooi!

1 like

Thanks :+1:t2::smiley: …Was eigenlijk een foutje van de verkoper maar ben er blij mee :blush: …Stalen band heb ik later op horloge.nederland bestelt :+1:t2::smiley:

1 like

Horloge komt “aan de pols” mij ondanks de afmetingen zeker niet oversized over. En ik heb een normale pols diameter.

1 like

Ik vind hem eerlijk gezegd mooier dan die andere signatures :sweat_smile:

Citizen moet die ook verkopen met stalen band !

Erg mooi. Die houden we even in het achterhoofd :blush:

1 like

Inderdaad en wat verschillende kleuren nog :ok_hand:t2::blush:

2 likes

Vorig jaar toevallig in mijn bezit gekomen en nu al ¨Discontinued"door Citizen :sweat_smile:

https://www.citizenwatch.com/us/en/search?q=COURAGEOUS&lang=default

1 like

Vet! Wat moet zo’n serie 8 kosten?

$2k voor de 870, $1200 voor de 831, de 830 komt er ook nog, maar daar weet ik de prijs niet van

1 like

6 likes

Netjes :+1:

Deze BL1250-04L op zwart leder, nieuw, voor €675, is dat een redelijke prijs ? Of kennen jullie ergens een beter aanbod ?

4 likes

Weet alleen dat hij hier te verkrijgen is maar geen ervaring met die website… waar heb jij hem voor die prijs? Je moet ook rekenen op 25% meer bovenop de prijs vanwege invoeren en btw enzo…

1 like

Ik herken dit goed. Zelf heb ik een 18,5cm pols en mijn 43mm Courageous duiker en 44mm Grand Touring dragen fantastisch. En dat terwijl ik best veel 41-44mm horloges gehad heb die allemaal te groot bleken te zijn. Geen idee waarom maar die Signatures kloppen gewoon :+1:

Ja, 6 maanden geleden was het nog beperkter, maar dit forum hé… :woozy_face:

1 like