Dat is inderdaad waar ik hem gezien had.
Wel echt gaaf wat Citizen aan het doen is, best een eigen stijltje
buiten de kleur is de kroon van links groter?
Datum is ook verschillend zie ik net
Die groene draag je nog en die blauwe staat als sinds augustus stil?
Groene heeft een groter font
24 uurs markering op minuten bij de blauwe
Behoorlijke kras op het glas van de blauwe
PVD oid op de groene kast
Bovendeel van de band op de groene zit scheef
Vind het echt twee verschillende horloges
Hey ik zie er nu nog één …24 uur nummering op de zwarte
Thanks…nog wat dingen die mijzelf niet waren opgevallen…zwarte staat niet stil hoor …alleen datum nog niet versteld …de groene was volgens mij een productiefout van Citizen… hebben ze later verbeterd door de zwarte waarvan meerdere kleuren zijn gemaakt …Cijfers zijn daar ook kleiner gemaakt
Iemand ervaring met dit model? Citizen Radiogestuurd CB5880-54L Radio Controlled.
https://www.citizenwatch.com/us/en/product/CB5880-54L.html?cgid=mens#start=14
lijkt mij een nieuwere variant op de Nighthawks, maar dan zonder slide rule bezel. Heb zelf een oudere variant die alleen synchroniseert met de duitse zendmast, maar desondanks een dijk van een horloge! De nieuwere modellen synchroniseren met zendmasten in bijna alle werelddelen. (in jouw geval met het E660 uurwerk Europa, Noord amerika, China & Japan)
Straps wisselen gaat wel even goed zoeken worden; deze dingen hebben een bandaanzet van 23mm waardoor het aanbod passende banden wat kleiner wordt. (tenzij je 24mm banden er tussen gaat proppen.)
Edit:
Interessant weetje:
Op de wijzerplaat staat WR200. De deksel achterop zegt echter W.R. 10 Bar…weird…
ook adverteren ze achter een H145 uurwerk terwijl de productpagina het over een E660 uurwerk heeft…
Even goed rondkijken dus. Het lijkt erop dat hier een verkeerde afbeelding op de site van Citizen staat.
Dat is erg vreemd. 100 meter / 200 meter en verschillende uurwerken. Ik ga me er verder in verdiepen. Mooie en goede techniek verder dus.
Soort multiband 6 van Casio
De NL pagina is sowieso een gedrocht wat met behulp van Translate tot stand is gekomen.
Meerdere malen is zelfs Citizen vertaald naar burger
Nice! Welk type is dit?
200m klopt, uurwerk klopt alleen zie ik hier dan weer andere pushers aan de zijkant