Citizen only deel 2

1 like

Dat is een heel erg mooi horloge voor dat geld! Echt serieuze prijs-kwaliteit zo te zien.

1 like

Thanks :+1:t2::blush: …Ja het Super Titanium is niet vaak te vinden in deze prijsklasse…dacht eerst dat Citizen dat altijd gebruikte maar was ik mis mee :see_no_evil:

Leuk ding, heb ik ook gehad. Droeg 'm op rubber en ik heb volgens mij nog een gesigneerd Titanium gespje wat de verkoop in mag. PB maar bij belangstelling.

13 likes

Cool :+1:t2::blush: …Heb je die titanium band los verkocht ofzo?

1 like

Nee, die had ik ook. Ik had 2 exemplaren gekocht en eentje doorverkocht op een NATO en zo ben ik aan dat gespje gekomen.

1 like

Nog steeds zó blij mee!

22 likes

11 likes

De cocktail versie van Citizen krijgt te weinig draagtijd en denkt erover om het in de blauwe gedeelte te zetten. :sob:

11 likes

Ik ben op zoek naar een funky seventies Citizen. De Bullhead staat nog op mijn shortlist. Maar ook de Cosmotron, waaronder deze
Citizen Cosmotron DX 7803 Japan JDM Vintage 1974 Flyback
€ 325,00

Maar ik lees dat er het nodige aan moet gebeuren waarschijnlijk. Dan is de prijs een beetje hoog of niet?
Wat vinden jullie?

3 likes

#4 :call_me_hand:

17 likes

Heel eerlijk? Ik vind dat best veel voor het model… Ja, hij heeft een mooiere plaat dan de modellen die ik heb gezien (en gehad). Maar dan moet je hem wel extreem graag willen hebben wil je dat geld neerleggen voor een opknappertje.

Even ter vergelijking mijn eigen advertentie van een tijd terug hier op het forum:
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-citizen-cosmotron-7803a-special-hi-beat-electric-goodness-met-flyback-functie-150-all-in/294314

1 like

Ja thanks. Ik had jouw advertentie ook gezien, vandaar ook dat ik het veel geld vind.
Ik denk er nog even over na.

2 likes

Haha! denk ik iets zinnigs toe te kunnen voegen, weet hij het al :sweat_smile: :+1:

2 likes

14 likes

Stop al maar :drooling_face: eerst op fb nu hier :heart_eyes:

2 likes

Pffff…veel te veel geld man :unamused: … Voor dat geld mag je deze ook overnemen die het mooiste loopt van mijn Cosmotrons :ok_hand:t2:…Zit de originele stalen band bij :blush:

8 likes

Ik kon het niet laten. Ik ben benieuwd.
:yum:

11 likes

Oeh, mooi geheel ja, prachtige band. Ziet er als nieuw uit zeg!
Maar die dial van die van mp is ook niet mis.

1 like

Jip…is maar wat je zelf mooi vind…succes :+1:t2::smiley:

1 like