Je aanbod is zeer gewaardeerd hoor.
Ik zag ook nog een recordmaster hier op het forum. Maar die is nog prijziger…
Juist een hele mooie prijs …Op UF staat er ook 1 voor €1000…
Lumeshotje?
Gaaf …
O echt? Ik snap nog niet zoveel van vintage Citizen kennelijk. De bullhead gaan voor een lager bedrag dan de Recordmaster. Waarom is deze dan zoveel prijziger?
Cool Zeg!
Het lijkt alsof de blauwe plaat qua kleur verloopt. Van donkerder naar lichter. Is dat ook zo?
Deze zijn amper te krijgen
Niet echt een verloop, er zit een donker blauwe ring onder de markers en lichter in de kern. Maar niet echt een verloop, maar een harde overgang. Dit zie je overigens alleen in bepaalde lichtomstandigheden.
Hey @Silvester1987. Is de bandbreedte 19mm of 20mm. Ik zie op diverse sites verschillende maten staan.
20mm, zonder twijfel bandenmonster pur sang, al moet ik zeggen dat mesh voor mij veruit het beste werkt
Oke thnx. Wat is een goede mesh band?
Ik heb al wat verschillende gehad. Ik vind zelf zonder vouwsluiting, met dubbele buckle het prettigst. Hierdoor blijft de sluiting het dunst. Wat betreft kwaliteit; ik heb verschillende prijsklasses gehad. Van de bekende miltat tot de meest cheapy AliExpress banden… Voor haast alle banden gaat het op dat de prijs de kwaliteit vaak rechtvaardigt (voor leer, zeker voor staal en ook bijv. sailcloth)… Behalve bij mesh banden, vind ik. Ik vind een (goede) mesh band van Ali minstens zo goed als de bekende van Miltat (10 x duurder)
Oke dank je wel. Hij komt vanmiddag binnen als het goed is. Ik heb een hoop andere 20mm bandjes, gaan we eerst die proberen.