Citizen only deel 2

Ikke niet :grin: . …Had hem in het verleden op rubber band en toen verkocht maar op de originele stalen band gaat die niet meer weg :hugs: …sorry :cold_sweat:

1 like

Koop hem wel nog eens nieuw hoor :grinning_face_with_smiling_eyes: nog toffe modellen zitten? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Deze snap ik niet? :face_with_monocle:

1 like

Moest wat duidelijker zijn :grinning_face_with_smiling_eyes: aangezien we dezelfde smaak hebben. Heb je nog toffe modellen zitten die aan te raden zijn* :innocent:?

1 like

Ja deze serie vind ik ook cool…maar daar heb je vast al naar gekeken…

Of bedoelde je van de Signature lijn?

8 likes

Ik dacht dat hier laatst iemand de groene promaster overweegde. Die staat nu met een grote korting bij Siebel 159 euro en nog -10% welkomskorting

2 likes

De fugu is dit klopt? Ja die wil ik nog :grin: amleen niet makkelijk te vinden voor een mooie prijs :grimacing:

1 like

Klopt :+1:t2:

Mooie aanbieding :ok_hand:t2: …Was ook op zoek naar een groene…maar dan deze, inmiddels voorzien :+1:t2::grin:

8 likes

Ik ben blij dat ik vandaag 2 seiko 5’jes gekocht heb anders was ik weer een impulsaankoop rijker. :sweat_smile: Voor dat geld vind je ze zelf tweedehands niet (snel).

1 like

Ik heb deze in een soort messing achtig kleur met zwarte dail.
Het is geen dames maat maar deze komt toch zeker niet lomp of vreemd groot over.
Mijn pols is 18,5cm en een breedte van 6cm.
Band eraf gehaald en vervangen door leer. Band is ok maar ik hou niet van een rubberen band.

1 like

Hij heeft er inderdaad opgestaan

1 like

Ah…toch niet gedroomd :+1:t2::joy:

2 likes

Seiko tijdperk ligt alweer een tijdje achter me.

20 likes

Hoe kan je geen liefhebber van citizen zijn, vraag ik me wel eens af… Is toch onverslaanbaar qua prijs/kwaliteit. Helemaal Seiko zich de laatste jaren uit de markt prijst

6 likes

Ja geweldig hoor. Gave designs en mooie technieken.

1 like

18 likes

16 likes

Gaaf :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Merci :+1:t2::smiley:

1 like