ik zie toch wel wat eco-drive’s langs komen,
volgens mij ben je daar goed van voorzien,… leuk
liggen ze in het donker of heb je net als ik een kast met verlichting in?
dat zijn tevens bij mij de leukste horloges, (grab and go)
en deze blijven ook fantastisch bij de tijd, enkel maar het zomer / winter uur verzetten
voor de rest heb ik er nog geen één moeten juist zetten, het scheelt maar seconden op maaaaaaanden
Trouwens eindelijk na zoveel jaar gezocht te hebben de Citizen with Solar gevonden waar ik in mijn jeugd helemaal gek van was op foto dan…heel stom weggegooid toen het bandje brak…nooit meer kunnen vinden
O ja, wat erg. Dat heb ik met twee andere horloges ook eens gedaan. Een Casio met hoogtemeter die ik voor mijn middelbare schooldiploma kreeg. En een Seiko met full lume dial en alarm.
Daar heb ik zo’n spijt van… en ik weet niet meer welke types het waren. Kan het ook nergens meer vinden
Me too…had er nu waarschijnlijk gewoon een nieuwe oplaadbare batterij ingeddaan en op zoek gegaan naar een originele band
Nu een paar foto’s gevonden en opgeslagen om er een studie van te maken en vervolgens het overal in de gaten te houden mocht er ooit een werkend model opdoemen
Hoi Nils,
Hoe bevalt de Citizen met extra laagje titanium? Is ie beter bestand tegen krassen dat de standaard 316L RVS?
Ben van plan om de groene uitvoering binnenkort te kopen.