Citizen only deel 2

Ik had bij jou eerder een Courageous of Octavia chrono verwacht. Wel een leuke aanwinst Nils! :smiley:

Hoeveel Citizens heb je ondertussen? :thinking:

1 like

Mooi Nils!:ok_hand:

1 like

Moeilijker te krijgen en de kwaliteit van deze is ook niet te versmaden… saffier, solid links en endlinks, RC :ok_hand:t2:

Ben opgehouden met tellen :+1:t2::grin:

2 likes

Thanks Peter :+1:t2::blush:

1 like

Schitterd exemplaar! Met Citizen kun je gewoon niet fout gaan, ook niet met deze chronograaf👌

Is de kast trouwens van titanium?

1 like

Thanks!

Nee… gewoon staal :+1:t2::smiley:

1 like

Altijd goed :+1: :slightly_smiling_face: Dan verneem je tenmiste dat je een horloge draagt, bij Ti merk je het bijna niet :wink:

1 like

Inderdaad :+1:t2:. …Ik vind allebei wel eens fijn :ok_hand:t2::blush:


Deze is nog zwaarder dan de chronograaf :grin: 195 tegen 160 gram…

12 likes

Helemaal mee eens👌

Ben aan het kijken voor een Aqualand Classic, ook staal :crazy_face:

Geloof ik direct! Erg mooie horloges heb jij daar liggen :+1: Mijn Citizen Professional 1000m weegt 180 gram en draagt ondanks zijn grote prima :ok_hand:

4 likes

Heeft wel wat van mijn AT4008. Waarschijnlijk een recentere versie ervan als ik het zo zie. Heb ik jarenlang minstens de helft van de tijd gedragen :slight_smile: . Onverwoestbaar, die horloges.

7 likes

Zeer cool :ok_hand:t2::smiley:

Merci :+1:t2::blush:

Dat is een hele brute :+1:t2::hushed:

1 like

Is de Citizen CB5036-87X :+1:t2::smiley:

1 like

NA: Citizen uit 1972:

19 likes

Dat horloge blijft in mijn hoofd spoken, denk dat ik maar eens de trekker moet overhalen :sweat_smile:

1 like

Gewoon doen :+1:t2::grin:

1 like

Zeer gave kleur :ok_hand:t2::blush: …ben die nog nooit tegengekomen :ok_hand:t2:

1 like

Oei…had je foto nog niet gezien maar ze lijken zeer op elkaar :ok_hand:t2: …Heb je hem niet meer?

Heb ik nog steeds :slight_smile:. Alleen is de competitie de voorbije 18 maand sterk toegenomen waardoor ik hem wat minder draag.

1 like

Gaaf :+1:t2::smiley: …Ik herinner mij ineens dat ik die van jou heb gehad in doublé …had toen problemen met de radio ontvangst en de kroon was vrij lang en prikte steeds in mijn hand…dus toen verkocht :grin:

Kijk, dat zijn de beste om voor weinig te kunnen vangen! :ok_hand: ik heb zelf de stalen variant kunnen vinden, maar ik zou zo ruilen voor de titanium variant. :+1:

1 like