Citizen only deel 2

Zeer gave kleur :ok_hand:t2::blush: …ben die nog nooit tegengekomen :ok_hand:t2:

1 like

Oei…had je foto nog niet gezien maar ze lijken zeer op elkaar :ok_hand:t2: …Heb je hem niet meer?

Heb ik nog steeds :slight_smile:. Alleen is de competitie de voorbije 18 maand sterk toegenomen waardoor ik hem wat minder draag.

1 like

Gaaf :+1:t2::smiley: …Ik herinner mij ineens dat ik die van jou heb gehad in doublé …had toen problemen met de radio ontvangst en de kroon was vrij lang en prikte steeds in mijn hand…dus toen verkocht :grin:

Kijk, dat zijn de beste om voor weinig te kunnen vangen! :ok_hand: ik heb zelf de stalen variant kunnen vinden, maar ik zou zo ruilen voor de titanium variant. :+1:

1 like

@Syntaxx nieuwe naam?

Iemand deze in zijn bezit?

Net verkocht in Japan voor meer dan 11000$

9 likes

Wat? :scream:

Geen gein. Super zeldaam

Deze een week of 2 geleden voor 10000€ ongeveer… Dus geen unieke prijs voor dit model.

Erg zeldzaam, komt bijna nooit voorbij. Chronometer 500m duikhorloge uit eind jaren 60 begin jaren 70. Zal toen nieuw ook wel flink geprijsd zijn geweest.

11 likes

Veel beter op staal :ok_hand:

22 likes

Ah! 1 click scheef! :crazy_face:
Is wel weer eens iets anders zo met de gouden bezel :+1:

Eieren gekookt deze morgen… vandaar dat hij nog daar stond :wink:

1 like

us of hk dollars?

Bedenk me ineens dat ik nu ook een citizenverzameling heb… :smiley:

10 likes

Helaas usa dollars. 1.100.000 yen

NA… deze (voor mij) mooie Citizen.
Wie kan me er meer over vertellen? Ik ben geen kenner, alleen maar gevallen voor de looks…! Opgeduikeld voor een klein prijsje…

image|669x499

5 likes

10 likes

Zo te zien een ‘Mumbai Special’ :pensive:

Gebruik de zoekfunctie van HF maar eens en vul Mumbai Special in.

12 likes

Even de kelderbox uitmesten, Hannibal lecter style :grin:

6 likes

Dan zal ik het uurwerk eens posten. Ben benieuwd …

1 like